vanaf wanneer kan je wat gaan merken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door simbafloor, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simbafloor

6 jan 2009
    24
    0
    0
    Dag dames,

Ben benieuwd wanneer je de eerste dingen gaat merken, is dat als de innesteling begint of pas na je NOD

2. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik kreeg 2 dagen voor NOD pijn in mijn buik (misselijk en steken)

3. happymama

happymama Niet meer actief

dat is verwarrend !heb dat altijd al ik ongi word.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb vanaf mijn ei al steken in mijn buik, voornamelijk mijn liezen..en die pijn houdt aan..

heb vandaag 5 dagen voor nod getest ( veeelte vroeg natuurlijk) maar er komt een tweede streepje op ( zie album)

dus misschien toch zwanger, en als dat zo is, voelde ik het idd al vanaf mijn ei dat het '' anders'' was

5. happymama

happymama Niet meer actief

ik denk dat ik je vast voorzichtig feliciteer
    ik zie ook een streepje meid
    over een paar dagen nog een keer testen !

6. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    hoi

ik vraag mij dus ook af vanaf wanneer je wat kan gaan merken.
    ik had 2 weken na mijn ongi ook wat rozigslijm afgeveegd
    en daarbij heb ik ook soort van ongipijn en pijn rechtsonderin mijn buik
    en dagen erna ook nog beetje bloed en bruine afscheiding afgeveegd
    maar was geen ongi die moet volgende week pas komen de 20 is mijn nod ik weet het niet meer. groetjes :oops:

7. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ger29, dat heb ik ook van die afscheiding.
    Bij mij voelt het net als toen ik zwanger was de 1ste keer.
    Moet vanaf vandaag (innesteldag) ook ontzettend veel plassen. Heb een beetje zeurende pijn. Lijkt op blaasontsteking maar is het niet want plassen doet geen zeer.
    En nog een bekend symptoom bij mij is dat ik weer elke morgen om 5 uur wakker ben en heel veel dromen!
    Had vandaag ook beetje bruin slijm weer. Terwijl ik de afgelopen 2 dagen dat niet meer had.
    Maar ik durf niet goed te hopen zoals je kunt zien.

8. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hoi!

Ik had tot gisteren nergens last van...behalve vermoeidheid, heb ik nergens last van. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik ook pas na mijn NOD wat gaan merken....zo zie je maar dat kan echt per persoon verschillen denk ik.

Liefs Najet

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Week voor nod, hele week lang, het gevoel ongi te worden. Heb pas 1 week na nod duidelijk positief getest.
    1 week na nod gevoeligge tepels en misselijk (niet kotsmisselijk)

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Het is bij iedereen verschillend wanneer je wat merkt.

Om voor mezelf te spreken. Na mijn positieve test (paar dagen na NOD), voelde ik me eigenlijk nog steeds hetzelfde als anders. Pas met een week of 8 kreeg ik een weeiig gevoel, echt misselijk ben ik nooit geweest.

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik heb 1 week voor NOD een gevoel dat ik ongi moest worden maar dan wel lichter. Weet vandaag pas dat ik zwanger ben, (week na NOD) Eerder gaf de test niks aan en vandaag 2 dikke streepen :D Ook ben ik al een hele week moe echt moe. En soms een beetje misselijk, minder trek in zoetigheid tewijl ik normaal altijd trek daarin heb :D

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik merkte pas na mijn NOD wat dingen. Dat ik erg moe was voornamelijk en steekjes in mijn buik. En dat werd steeds erger. Voor mijn NOD voelde ik niets. Ik ging er ook vanuit dat het weer niet gelukt was :)

13. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    Ik voelde me elke maand wel zwanger, toen het nog niet raak was.
    Nu ben ik zwanger en ik merk er bijna helemaal niets van. behalve dat ik dan ontzettend moe ben, maarja dat kan ook aan de tijd van het jaar liggen.
    Ben benieuwd als de kwaaltjes bij mij nog komen.

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    vanaf de innesteling die heel veel pijn deed

15. shunshine

shunshine Nieuw lid

4 feb 2009
    2
    0
    0
    ik heb sinds 3-2 zulke opgezette en pijnlijke borsten
    ben ook vaag misselijk

Maar zou je zo snel al iets voelen?
    Ik moet 22-2 onge worden

16. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Dat lijkt mij sterk, dat is nog "ver" voor je eisprong.. Maar niets is natuurlijk onmogelijk....

17. Only me

Only me Niet meer actief

Mijn borsten waren een stuk gevoeliger als normaal. Als mijn BH er maar langs schuurde voelde het al vervelend aan, terwijl ik daar normaliter geen last van had. Tevens was ik erg moe terwijl daar geen aanleiding voor was, ik had niets bijzonders gedaan dus dat vond ik wel erg raar.
    2 weken nadat ik niet ongesteld was geworden toch maar naar de huisarts gegaan en getest, en ja hoor, zwanger :D
    Terwijl ik totaal niet naar mijn lichaam luisterde, want ja, ik dacht: "moet ongesteld worden, het zullen daar wel klachten van zijn". Ik was aan de pil dus ik vermoedde in die zin niets :D

18. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Het probleem is dat veel tekenen hetzelfde zijn als wanneer je ongi moet worden. En toch vond ik dat het net iets anders voelde. Wat bij mij erg opviel was de pijn in mijn borsten. NEt alsof mijn tepels verbrand waren door de zon en dan je shirt er steeds over heen schuurt. au! En ik had erge last van mijn ogen...

19. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik voelde helemaal niks dacht gewoon wordt vast ongesteld maar na ruim een week nog niks toen maar eens een test gedaan en ja positief

Deel Deze Pagina