Hallo allemaal, Ik ben zwanger! joehoe! helemaal geweldig! ALs ik terug reken is het morgen 8 weken.. Overal kan ik vinden hoe het kindje zich ontwikkeld en hoe het eruit ziet.. echt super! Maar ik zou ook wel een willen weten hoe IK me ga ontwikkelen! Ik ben gelukkig niet ziek.. wel moe. Borsten zijn al 1,5 cupmaat gegroeid. Voelen ook wat gekneusd aan. Was deze week 2 dagen misselijk, maar heb mn eetpatroon aangepast en nu nergens meer last van! En sinds vandaag had ik erge kramp ik mijn buik.. maar na wat zitten en rusten trok da wel weer een btje weg.. Ik weet dat dat niet erg is want dan groeit mn kindje goed! Ik weet dat het bij iedereen anders is, maar een algemene beschrijving zou wel kunnen toch? Maar wanneer word ik dikker? of waar begint de buik dikker te worden? Ik plas en poep me een ongeluk... gaat dit weer over? Nu ik zo zit te schrijven weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet vragen maar alle info is welkom! Ik moet pas over 2 weken naar de verloskundige voor de 1e afspraak, vind ik erg lang!ik wil het zien enzo.. Kan iemand me nog helpen met de berekening?waarschijnlijk heb ik het goed, maar een bevestiging is toch wel lekker! Mijn laatste ongi was 23 december.. dus dan is het toch morgen 8 weken? Nou lieve mieden ik hoor het graag! liefs angel!
hoi Gefeliciteerd met je zwangerschap! We lopen precies gelijk .. Als je een regelmatige cyclus had van 28 dage, dan ben je inderdaad morgen 8 wk zwanger, maar als je cyclus onregelmatig was, dan zou het best nog weleen paar weekjes verschillen, maar dat zul je dan pas zien bij de eerste echo
Proficiat! Mijn laatste ongi dag was 15 dec, dus die 8 weken van jou zou goed kunnen. Voor de rest is het voor mij ook een beetje de wondere wereld verkennen van het zwanger zijn. Ik had wel hel snel een heel opgezwollen buik, ook bij mijn maag. Dat is nu wat geminderd, en nu zie ik toch echt laag een buikje ontwikkelen Maar ik geloof dat dat per persoon verschillend kan zijn. Borsten worden wel snel erg groot! Dat plassen en poepen schommelt een beetje. Dan weer veel, dan weer niet.. Misselijk ben ik pas sinds vorige week, maar nog niet extreem..De moeheid wordt wel steeds erger en erger Voor de rest... Ik zie het wel