hallo allemaal Ik heb een vraagje: Ik ben medio december gestopt met de pil en daarna gewoon netjes ongesteld geworden. met een cyclus van 28 dagen. Nu heb ik vorige week veel geklust Za Zo Di omdat ik als goed is maandag mn eisprong had Zijn er nu goede kansen? En heb ik wel gemeenschap in de goede dagen gehad om kans te maken? Ik moet wel zeggen voel me sowieso beetje anders dan anders heel licht in het hoofd en steken bij mn heupen soms beetje krampen onderin de buik en kan niet goed op de buik meer liggen dan voelt het alsof er ballon ofzo in mn buik zit (beetje lastig te omschrijven) Ik moest dinsdag ongesteld worden.. Ik heb dinsdag en donderdag (vandaag) getest allebei negatief. Wat nu te doen? Kan dat ik wel zwanger ben of grote kans van niet?..
Het zou wel kunnen hoor. Maar de meeste vrouwen testen pas positief nadat ze een paar dagen over tijd zijn. Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Het kan ook zomaar zijn dat je cyclus een paar dagen langer is. Bij mij is ie tussen de 30 en 34 dagen ongeveer. Groetjes Cynthia
hoi je kan nog beter wat langer wachten toen ik zwanger was van mijn eerste was die eerst ook negatief toen ik een week later nog is testen was die harstike positief dus het kan nog alle kanten op
okeej Dan wachten we nog wel even ongeduldig maar het kan dus nog zijn dat ik of zwanger ben of gewoon een keer overtijd ben. Al zou dit de eerste keer zijn dat ik overtijd zou zijn met mijn ongesteldheid en dat maakt het allemaal nog lastiger...
geen bloed geeft moed maar ja als je nog niet zo lang getsopt bent kan je aan het ontpillen zijn en je cyclus deze ronde wat langer duren gr G
ik heb t nu ook ben nu 4 dagen na mijn ei en heb nog steeds last van me buik . en mijn hoofd tjah niet echt hoofdpijn ofzo maar voel wel een licht zeurende iets . t kan zijn dat je te vroeg getest hebt en omdat je 2 keer ongi bent geweest na de pil kan t ook zijn dat je nu een iets langere cyclus hebt
jaa okeej K ben alleen erg naief denk ik maar ben nog nooit te laat geweest ook niet toen ik voor de 1e kindje ging. Maar wat kunnen die steken zijn? En moet ook ontzettend vaak naar de wc voor mijn doen...
ben nog nie zover als jij. moet ook zovaak plassen en die steken erg vervelend. ook ijskoude handen heb ik baal ervan dat ik nog lang nie kan testen
Als je pas 1 cyclus hebt gehad na het stoppen met de pil dan kan je helaas ook nog niet weten of je cyclus regelmatig is en blijft. Ik ben in sept gestopt met de pil en de eerste keer werd ik na 29 dagen ongi en de tweede cyclus (waar jij nu dus zit) werd ik pas na 34 dagen ongi. Het kan dus ook zijn dat je cyclus nu langer is. Ik zou zeker nog een week wachten en dan testen. Is ook wat mn ha toen tegen mij zei. Hoop natuurlijk voor je dat je niet ongi wordt En over dat veel plassen. Als je zwanger bent dan ga je pas vaker plassen als je baarmoeder op je blaas begint te drukken. Het viel mij namelijk ook op dat ik na mn eisprong elke keer veel meer moest plassen dan normaal en dacht zwanger te zijn. Toen ben ik gaan rondzoeken en vragen en las hier ook op t forum dat heel veel vrouwen vaker moeten plassen na de eisprong (tot aan menstruatie)
Ijskoude handen heeel erg herkenbaar Nouja we wachten wel af wat frustrerend allemaal. Hopelijk blijft de ongesteldheid uit