hcg gehalte

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by diana122, Mar 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana122

diana122 Lid

Feb 16, 2009
    21
    0
    0
    hallo allemaal me zoveelste onderwerp ;)

ik heb een moeilijke vraag denk ik
    vorrige week dinsdag een echo gehad en me vruchtzakje was niet helemaal goed zat wel iets in maar was nog niet echt duidelijk nu heb ik een wee afgewacht en dacht ik doe nog maar een test nou binnen 5 sec een dikke vette streep :d
    vaak lees ik dat als het niet helemaal goed is je hcg gehalte ook niet zo hoog is maar als je toch binnen 5 sec een dikke steep ziet moet het toch goed zijn ?
    ik weet dat het een lastige vraag is hoop dat iemand me hier antw op kan geven

mvg diana

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb met 5wkn een ech gehad omdat mn hcg 140 was en IVF behandeling dus ze wilde zeker zijn dat het op de juiste plek zat.
    Op de echo was wel een vruchtzakje te zien maar voor 5wkn eigenlijk te klein.
    6wkn weer een echo.....helaas niet te zien, ze konden hem niet goed in beeld krijgen en ik moest me gaan instellen op een MK.
    7wkn eindelijk kregen ze het goed in beeld en er was ene hartslag te zien!
    Waarom was het elke keer zo slecht te zien? De innnestelling was moeizaam verlopen en ik ben niet 7wkn maar 6wkn zwanger! Maar alles was goed!

Mijn Hcg is inmiddels ook goed doorgestegen! Ik zou proberen me niet te druk te maken.......ja klinkt makkelijk ik heb twee wkn niet geslapen...maar probeer het. Het klinkt dat je Hcg echt wel aan het stijgen is!

Share This Page