Zwanger??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Miszmii, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Hallo meiden,

Ik heb nu de eerste symptomen van zwanger zijn, mijn beste vriendin denkt dat ik het wel ben, en mijn moeder vroeg me ook al of ik niet zwanger ben, omdat ik die symptomen aangeef, en vrienden van haar ookal. Maar ik heb tegen mijn ma gezegt dat ik nog niks meer als zoenen enzo heb gedaan met mijn vriend, ik ben namelijk nog maar 15. Te jong dus om een kind op te voeden. Als ik wel zwanger ben hou ik het kind wel dat is iets wat ik zeker weet. Maar wat mijn symptoom vooral is, is overgeven en misselijkheid. Ik moet nog even een test doen, ik hoop dat die negatief is, want ik moet mijn school af kunnen maken.

Groetjes Lisette(Miszmii)

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeeh meis, lastig!
    Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? En gebruik je de pil of niet? Als je het zeker wil weten kun je inderdaad het beste even een test doen, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid! Mocht de test inderdaad negatief zijn zou ik toch maar eens naar je huisarts gaan om je te laten onderzoeken in verband met die misselijkheid en het overgeven!

Succes in ieder geval en laat even weten hoe het met je gaat :)

Liefs,
    Tijgetje

3. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    De laatste keer ongesteld is nu ongeveer 2 maanden terug, ben 4 weken overtijd(bijna 5) geloof ik. Ik gebruik de pil niet, ik wil er wel aangaan. En ik zou je op de hoogte houden hoe alles gaat ;)

Groetjes Lisette

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    En al getest?

Sterkte meid!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dat is niet niks meid, op deze leeftijd. Maar wel knap dat je r over nagedacht hebt. Ik ben benieuwd naar de uitslag.

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nou ik denk bijna zeker dat je zwanger bent...en zou snel een testje kopen..
    niet slim om sex te hebben zonder voorbehoedsmiddelen..Als je verantwoordelijk genoeg bent om te sexen moet je ook verantwoordelijk genoeg zijn om condooms of iets aan te schaffen/te gebruiken.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Pfff dat is me wat! Ik zou maar snel een testje gaan halen! Heel veel sterkte..!

Kus Toys

8. Fatna

Fatna Actief lid

23 aug 2005
    168
    0
    0
    wanneer ga je de test doen?

laat het weten he als er iets is!!

9. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    Hoi,
    ik weet niet hoor maar als jij alleen maar met je vriend hebt gezoen dan is er volgens mij iets anders aan de hand.
    Zonder sex hoef je toch zeker niet te twijfelen over een zwangerschap!!!!!!!!!
    groetjes Ariëlle

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    je begrijpt het verkeerd..ze heeft dus gelogen tegen haar moeder ;)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    snap helemaal wat je bedoelt gulay.
    maar daar heeft ze nu natuurlijk niks aan,
    ze willen graag raad en van mensen en beetje tot kalmte komen.
    niet haar nog nerveuser maken.

Hoop in ieder geval dat alles goed afloopt.

12. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ze heeft wel gelijk ik had zelf slimmer moeten zijn om een condoom te gebruiken. Ik heb het er vandaag (net) met mijn moeder over gehad en toen hebben we gezegt dat we gwn bij elkaar hebben gezeten en nog geen sex. En men ma zei dat het dan voorvocht toch kon zijn, morgen haalt mijn vriend een zwangerschapstest waarschijnlijk dus dan weet ik het na t weekend.

13. Niet meer actief

Hai miesje wat is dat en moeilijke situatie zeg, ik zou inderdaad omdat je zo jong bent maar hopen dat je niet zwanger bent. :oops: ik hoop voor je dat het goed zit. Misschien toch te volgende keer een voorbehoedsmiddel gebruiken? nou jsa ik wil je niet de les lezen meisje maar wil je een hart onder de riem steken. Wees er voorzichtig mee met dat soort dingen maa rdta weet je zelf ook wel he denk ik. ;)
    groeten en liefs jennie72 :rolleyes: :confused:

14. neleke

neleke Lid

7 mei 2006
    43
    0
    0
    Studente
    Affligem
    veel sterkte in deze onzekere periode. gelukkig is je vriend zo behulpzaam. laat ons gauw iets weten!

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Spannend meis!
    Ik zou vandaag gelijk testen als ik jou was , ff testje halen bij de drogist.
    Als je al zo'n lange tijd overtijd bent hoef je niet perse met ochtendurine te testen hoor! Gewoon overdag is ook goed.
    Ik duim voor je dat het niet zo is, maar ik ben er bang voor van wel...
    Had je niet beter gisteren eerlijk tegen je mams kunnen zeggen dat je de eerste keer gejokt had en dat jullie het wel gedaan hebben.
    Nu maak je het nog moeilijker voor jezelf als blijkt dat de test positief blijkt te zijn.

Doen hoor die test! Nu kun je nog nadenken wat je verder evt wilt/moet doen.

Sterkte en laat ons even iets weten.

Mirre

16. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik heb vandaag de test gedaan en hij was positief... Mijn ma denkt dat het gewoon uit voorvocht is gekomen door wat "spelen" met elkaar dat is wat ik tegen haar heb gezegt. Ze belt maandag de dokter en daar laten we nog een test doen. (gewoon om alles helemaal zeker te weten) als die positief is, moet ik een echo laten doen.

Groetjes Lisette

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou meid, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen omdat je zelf hoopte dat hij negatief zou zijn. maar ik wens je veel succes/sterkte de aankomende tijd, want er zal veel op je af komen.

Liefs
    Angela

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik zou iniedergeval je moeder maar gewoon vertellen dat je gesext hebt hehe. Want de dokter gelooft het verhaal van dat voorvocht straks dus echt niet :) Snap niet dat je moeder zo naief is hihi.

Maar goed heel veel sterkte..hoop dat je de juiste keuzes maakt..

19. Niet meer actief

Je geeft zelf al aan dat je te jong bent om een kind op te voeden. Lijkt het je dan wel verstandig om het kindje toch te laten komen :(:
    Een kind krijgen op je 15e is niet niks , en studeren kun je dan waarschijnlijk ook wel vergeten. Ik persoonlijk vind ( komt misschien hard over ) dat je je hele leven vergooit als je toch besluit om het kindje te laten komen.

Verder wens ik je succes met de keuze die je gaat maken. En vertel je moeder de waarheid.

20. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik was 16 en heb toen een prachtige dochter op de wereld gezet!!!het kan want ik heb er 5jaar alleen voor gestaan.(zonder partner)ik ben daarna nog een keer zwanger geraakt en heb toen bewust gekozen voor abortus.dus mocht je vragen hebben kun je me altijd mailen.

sterkte meid met wat je besluit en wees blij met je moeder dat die mee gaat naar de dokter zij zal een grote steun voor je zijn.ouders laten je niet snel vallen.

knuffie jet ;)

Deel Deze Pagina