Roze/bruin slijm verlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat heeft het te betekenen als je roze bruin slijmverlies hebt?
    en hoelang duurt het dat het HCG hormoon zichtbaar verhoogt is en op de test te zien is?(waneer in de cyclus ergens)

Gr Scootermuis

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hangt er een beetje van af waar je in je cyclus zit scootermuis.
    HCG is waarneembaar met een thuistest vanaf je NOD (meestal er zijn altijd uitzonderingen)
    Misschien kan je iets specifieker zijn? Dan kan ik je vraag beter beantwoorden.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik had tijdens mijn laatste ' ongi' ook roze bruin verlies. dit was op 7 september.
    op 17 september heb ik voor het laatst negatoief getest. nu heb ik twee dagen geleden alsnog positief geetst. ik weet dus niet eens of ik 4 of 8 weken zwanger ben. maargoed roze bruin verlies kan van alles betekenen ik ben er vanuit gegaan dat dit een ongi was.

HCG waardes zouden op je NOD hoog genoeg moeten zijn. AL ken ik persoonlijk veel voorbeelden van meiden waar dit pas later zo was.

4. Niet meer actief

Ik heb vorige week een bloedtest gehad, deze was negatief. en nu heb ik sinds een paar dagen roze/bruinig slijm verlies(op het toilet papier)
    en mijn borsten zijn 2 cupmaten gegroeit de laatste 2 mnd(uit een borst komt doorzichtig vocht uit)
    Ik heb dit nooit gehad, en slik de pil, maar ja ik weet niet wat er met mijn lijf aan de hand is vandaar deze vragen.

Gr Scootermuis.

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Slik je de pil nog steeds?
    Het kan zijn dat je zwanger bent en dan komt het wel eens voor dat je wat bruin/roze verlies hebt. Dat komt omdat je baarmoeder beter doorbloed is en dat kan er wel eens een adertje springen. Het kan ook van de innesteling zijn.
    Als je niet zwanger bent (maar zo klinkt het wel) dan kan het gewoon een tussentijdse bloeding zijn. Dit komt wel eens voor. Zeker als je de pil vergeten bent.
    Heb je voordat je aan deze strip begon wel een normale stopweek met ongi gehad?

6. Niet meer actief

ik heb deze maand de stopweek overgeslagen.
    heb morgen nog een pil en dan evt een stopweek.
    en ik ben de pil nooit vergeten. dus ja waar komt het van?

Gr scootermuis

ps: bij de laatste stopweek was er maar weinig bloedverlies.
    en dat is 2 strippen terug.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja dan kan het zijn dat je op het moment van de test nog niet lang genoeg zwanger was (als je zwanger bent) om het te kunnen meten. Je zou dus binnen een paar dagen een ongi verwachten. Wacht daar even op zou ik zeggen en als je geen of heel weinig bloed verliest zou ik nog even een zwangerschapstest doen als ik jou was. Dan zou er zeker een duidelijker beeld moeten zijn. Je kan in de tussentijd ook een verloskundigepraktijk bellen en daar je verhaal uitleggen misschien kunnen ze daar wel eerder iets voor je betekenen.
    Het klinkt wel als een zwangerschap maar ik weet niet in hoeverre de hormonen van je pil daar invloed op uitoefenen. Misschien even stoppen en afwachten wat er gebeurd?
    Succes ermee meid!
    Oh en bedankt voor je felicitaties. ;)

8. Niet meer actief

heb op 16 okt een afspraak bij de gynocoloog
    heb het verhaal uitgelgt en ze vonden dat het even nagekeken moest worden.
    dus nu maar afwachten.

Gr Scootermuis

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Als ik je berichten even terug lees, denk je al een hele tijd dat je misschien zwanger bent....
    Waarom slik je dan eigenlijk toch steeds de pil?

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Gelukkig dat je eerder terecht kan. Ik ben erg benieuwd.

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Dat vroeg ik me ook af eigenlijk...

12. Niet meer actief

ik slik nu nog de pil omdat er nu nog alles op wijst dat ik niet zwanger zou zijn.
    vorige week een negatieve bloedtest en de weken daarvoor ook al negatieve testen dus vandaar, en ook omdat mijn vriend niet wil dat ik stop.

Gr Scootermuis

13. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Maar wil je het wel graag?

14. Niet meer actief

ik wel maar mijn vriend niet.
    mijn vriend is er nog niet aan toe.
    en dat respecteer dat vandaar dat ik nog de pil slik

Gr Scootermuis

15. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ah ok, ik dacht al dat jij dat was maar ik wist het niet zeker meer. Soms is het lastig om de juiste verhalen aan de juiste namen te koppelen... :oops:

16. Niet meer actief

maakt niet uit, is al goed.

Maar wat denken de meeste van jullie wat er met me aan de hand is?

Gr Scootermuis.

17. Niet meer actief

sorry, scootermuis.. maar je vriend heeft nu even niets te willen lijkt me. Als jij mogelijk zwanger bent dan lijkt het me verstandig dat je stopt! Maar goed, niets toont aan dat je zwanger bent..Je moet inderdaad niet stoppen als je niet zwnager bent.

Wel vind ik het niet zo slim om nu je zo aan het hannessen bent met symptomen, klachtjes en weet ik veel wat, dat je de stopweek gewoon voorbij gaat! Als ik het zo hoor, is je hele hormoon huishouding van de leg af.. ik zou JUIST die stopweek doen.

18. Niet meer actief

ik moet nu nog een pil voor mijn volgende stopweek, en ik was dan ook van plan om nu gewoon een stopweek te doen
    maar ook al deed ik het gewoon met stopweek kreeg ik die klachten alsnog, maar ja ik hoor het wel als ik de 16 de naar de gynocoloog moet, ze wilde me toch zien en na kijken na mijn verhaal gehoord te hebben.
    maar was wel benieuwt wat jullie denken en vinden hiervan.

Gr Scootermuis.

Deel Deze Pagina