Zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liesjjee, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

ongepland maar welkom bedoel je denk ik ;)
    Maar dat geeft helemaal niks meid, dat was hier net zo, maar het is ook van harte welkom, heel erg wennen aan het begin, maar dat gaat vanzelf over.. kben nu zo trots als wat & kan niet meer w88 tot onze beeb er is.. Alles is al helemaal klaar voor de kleine..Als het wel zo is, heb ik veel budgettips ook voor je en dat soort dingen.. ;)

2. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    oke ga op zoek naar mijn fotocamera. haha..
    En dan zien jullie hem vandaag of anders morgen als ik hem niet kan vinden moet ik mijn vriend vragen en dan zet ik hem erop..Heel erg bedankt iedereen

3. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    oke als ik het zeker weet kom ik bij je terug.. Voor de tips.. Dan hoor je het morgen meteen van me.. Want we hebben wel drie testen gehaald om er echt zeker van te zijn.

4. LittleMommy

Is goed hoor, succes! ;)

5. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    bedankt voor alle reacties in ieder geval..

6. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    ik moest net naar de wc en er kwam heel veel wit uit en vanmiddag kwam er iets bruinachtigs wat kn dit zijn?

7. LittleMommy

Dat zou ik niet weten.. :S
    Een miskraam gaat vaak gepaard met buikkrampen en helderrood bloed met stolsels..
    Heel veel wit lijkt mij gewoon afscheiding, maar zoveel, misschien heb je een schimmelinfectie..
    Ik heb met 9 weken zwangerschap bruinige afscheiding gehad, en dacht dat het mis zou gaan, maar alles bleek gewoon goed te zijn gelukkig..
    Bij iedereen gaat het zo verschillend, dat wij je ook niet egt een exact antwoord kunnen geven..
    Misschien verstandig om morgen al gelijk naar de huisarts te gaan & daar je verhaal uit te leggen ?

8. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    dat zal ik wel ff doen ja vanmiddag was het bruinig heel raar leek wel oud bloed ofsoo

9. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    maar met een infectie heb je toch ook jeuk en pijn heb alleen krampen in mijn onderbuik lijkt wel of er iets tegen aan drukt

10. LittleMommy

Jah bruinig wijst indd op oud bloed..
    Maar een schimmel hoeft niet perse gepaard te gaan met jeuk, veel en dik afscheiding kan ook duiden op een infectie, zonder dat je er jeuk bij krijgt..
    Krampen kunnen zijn van of dat je indd ongesteld gaat worden, of misschien innesteling of iets dergelijke als je indd wel zwanger bent & dat zou dan ook weer die bruine afscheiding kunnen verklaren..
    Beetje een onckere periode nu, omdat het allemaal nog zo vroeg en pril is en haast nog niet te testen is..Kben nu ook wel heel nieuwschierig naar wat het is & of je nou zwanger bent of niet haha :oops:

11. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    haha jaa ik ook wel heb vanmorgen getest maar was nog zo ligt wel twee streepjes maar je kon het bijna niet zien

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb tot 9 weken oud bloed verloren en kwam er bij 8 weken pas achter dat ik zwanger was
    heb je al een foto kunnen maken

13. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    nee nog niet ik kn de camera niet vinden en mijn vriend weet zo ook niet waar die ligt maar die is aan het werken en zij dat hij morgen er wel ff naar zou gaan kijken.. Dus jullie zien morgen waar ik al een dag tegen aan zit te kijken en niet weet wat ik er mee moet..

14. LittleMommy

Ik had ook op het moment dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden na mijn laatste pil, had ik 2 dagen heel licht bloedverlies.. vond het vreemd dat ik het maar zo kort was dus had 3 dagen erna een test gedaan, die was wel overduidelijk met 2 dikke strepen.. En heb met 8 & 9 weken ook bruine afscheiding gehad om de 2 dagen steeds.. veel mensen denken dat het niet normaal is, dacht ik namelijk ook, toen kwam ik op deze site terecht en zag ik eigenlijk alleen maar topics over dit soort dingen..

Ben benieuwd naar je foto morgen & wat de 2de test uitbrengt..

15. LittleMommy

Weet je al wat meer ?

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou meid je houd de spanning er wel in hahahaha

Weet je vriend het al of heb je nog niets verteld?

17. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ben ook erg benieuwd. De ervaring van veel meiden hier is volgens mij dat een zeer vaag streepje ook een streepje is, maar ik heb er geen ervaring mee want die van mij was al klaar voordat ik hem uberhaupt uit de urine had gehaald ;) zo zwanger was ik volgens de test

18. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen,,
    Beetje vervelende familieomstandigeheden,, Ik kan de foto niet op de computer krijgen,,ik heb vandaag weer getest,, En nu duidelijk positief,,
    Dus ga morgen ff met de verloskundige bellen,, Iedereen die tips heeft graag,,
    Want vind het allemaal best wel eng en spannend

19. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    dus toch zwanger ja bij mij ook door de pil heen gebeurt hoor dus het wel echt! Hier ook niet gepland we gewenst!
    En idd in het begin licht streepje maar werd wel donkerder naar mate de dagen volgde!
    Gefeliciteerd meid t is toch iets bijzonders veel geluk met alles en geniet er van! :D

20. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    heel erg bedankt,,!
    En nu maar hopen dat alles goed gaat,,!
    En dt de wegen voor mij makkelijk te bewandelen zijn haha,,!

Deel Deze Pagina