Hier zit ik dan, achter mn laptop! helemaal de kluts kwijt. Na 14 maanden en de MMM, was ik vorige maand in verwachting en konden we ons geluk niet op. Tot ons grote verdriet had ik na 5 weken een MK! ik was vreselijk verdriet, maar we wilden zo snel mogelijk weer verder. Twee weken na de MK naar het ziekenhuis geweest voor een echo, alles was weg en een zw-test was negatief. Dokter vertelde mij dat een normale eisprong wel lastig zou worden..dit omdat het lichaam vaak van slag is, Maar goed, toch hebben we flink geklust, je weet maar nooit! weet alleen niet wanneer ik en of ik uberhaupt een eisprong had, dus het was op de gok! Weet dus ook niet wanneer ik dus ongesteld moet worden! Nu is hubby weg, en ik was de kasten aan het afstruinen naar slecht voedsel, niks te vinden, maar wel een ZW-test! dus ik dacht: waarom niet.. Dus alleen thuis, en nee! dat kan niet! POSITIEF! Ik kan wel janken, lachen, weer janken! Ik kan het niet geloven, had vorige maand ook wat meer klachten! en nu niet, dus dit verwacht ik totaal niet. Lang verhaal, maar ben zo GELUKKIG! En ben alleen thuis, dus wou effe mn verhaal doen Manlief is om 23.00 uur thuis, dus ik steek mooi een kaarsje aan! en duw dan de test onder zn neus..Ooh wat zal ie vreselijk blij zijn. OOh kleintje, hopelijk blijf je nu zitten! Monique
Hai meiden, lief jullie reactie! Genieten is wel lastig, het is nog zo pril! Vorige maand waren we zo gelukkig, toen het misging was ik dan ook ontroostbaar.. Maar ik ben echt helemaal door het dolle, kijk ook steeds naar de test! het is bijna niet te bevatten. Hopelijk komt manlief snel thuis Monique
Dit zou toch fantastisch zijn zeg! Heel veel geluk! Ik hoop dat deze uk voor altijd bij jullie blijft. Elmo
Hai elmo, bedankt meid! jij was ook diegene die vorige maand troostende woorden bracht. Het is een wonder.. Kuz Monique
wauw wat super zeg! ben helmaal blij voor je,,,, nog een uurke dan kan je het met je man delen! van harte~!
Hai meiden, Ik ben superblij, maar de vreugde wordt toch wat gedempt door de vorige MK! Ik heb ook last van een licht kramp in mijn onderbuik.. had ik de vorige keer ook. Komt dit jullie ook bekend voor, deze krampjes? Monique
Die lichte kramp kunnen je darmen zijn... alles in je lichaam moet wat verplaatst worden om plaats te maken voor een grote wordene (?) baarmoeder... Ik had dat mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje ook... Nu heb ik nog geen last ervan gehad... Tijdens mijn miskraam in oktober heb ik totaal geen krampjes gehad... Ik deel trouwens je gevoel over je miskraam... Ik heb nog nooit zo in de zenuwen gezeten omdat ik nu weet wat het is om een miskraam te hebben en ik wil dit zo graag vasthouden... Mijn gevoel zegt ik ben zwanger! Mijn verstand zegt denk ook goed na dat het misschien fout kan gaan... Sterkte met het doorkomen van de eerst komende weken...
Hai mik2sept Ja, deze weken worden echt bijzonder spannend! vraag me af hoe we deze gaan doorkomen.. Toen ik vorige maand de MK kreeg, wist ik gelijk dat je nooit meer onbevangen zwanger zou zijn (dat waren we toch al niet helemaal na al die maanden) Ik wil er wel gelukkig mee zijn, maar durf het bijna niet aan, want als ik het nu weer verlies! dan is het verdriet weer zo groot...Pufff Ook naar het toilet gaan is spannend! herken je dit? Kuz monique
Van harte gefeliciteerd met dit "onverwachte" bijzondere nieuws Geniet er van, Het komt vast goed. Groetjes
Van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, En deze keer blijft het gewoon goed gaan, Positief blijven denken al geloof ik dat het best wel moeilijk kan zijn. Genietse liefs Chantal
Ten eerste van harte gefeliciteerd! Echt leuk zeg! Ik las dat je last van krampjes hebt in je buik, ik ben nu bijna 5 weken en heb hier ook last van. Het is het gevoel alsof je ongi eraan zit te komen (bij mij dan in ieder geval). Ook al heb ik nooit een MK meegemaakt (en hoop dat ook nooit mee te mogen maken!) ben ik ook erg onzeker. Het liefst doe ik iedere ochtend een test om te kijken of ik nog zwanger ben. Mensen die het weten zeggen ook tegen me: "Joh, dat is toch fijn dat je zwanger bent! Lekker van genieten!" maar op de 1 of andere manier kan ik dat nog niet 100% Nou, ben ik altijd erg positief ingesteld, maar bij dit soort dingen wil ik mezelf beschermen voor een tegenslag denk ik. Ik hoop zoooooooooo dat we hier met zn allen allemaal gezonde kinderen op de wereld gaan zetten! Nogmaals gefeliciteerd en hoe moeilijk het ook is, probeer van het moment te genieten dat je nu wél zwanger bent! (moet ik ook hééél vaak tegen mezelf zeggen, haha!)