Zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door blondoniempje, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    hey Meiden!

Vraagje...
    Ik ben heel dom en onvoorzichtig geweest door omstandigheden ben ik een paar keer de pil vergeten en heb onveilige sex gehad. Ben de dag dat ik die sex had (nu 2-3weken geleden ongeveer) ook gestopt met de pil omdat ik als ik me menstruatie zou krijgen opnieuw wilde beginnen met de pil. Alleen die blijft maar weg.. had gister in 1 x een "kwak slijmverlies" :oops: en voelt net alsof me buik strak trekt ofzo kan het niet echt uitleggen.. Me katten gaan steeds op me buik liggen... krijg pukkels... hoofdpijn.. stemmingswisselingen.. moe.. t lijkt net alsof alles stinkt... dus ik dacht misschien ben ik zwanger. Heb vandaag een test gedaan en die was negatief..
    Wat moet ik nu doen :oops:

2. Niet meer actief

Hoii,

Ik zou het even een weekje aankijken en dan opnieuw testen, want katten en honden pikken het altijd op als je zwanger bent,,..

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Klinkt wel verdacht misschien inderdaad te vroeg getest ik zou ook nog ff een weekje wachten en nog een keer test doen. Als die weer negatief is en je hebt nog steeds de klachten even naar de huisarts een bloedtest laten doen.
    Succes!

Groetjes Danielle

Deel Deze Pagina