Eindelijk kan ik dit berichtje schrijven, een onverwachte wending van ons verhaal, ik zat te wachten op mijn ongi omdat we na onze 4e IVF/ICSI toch nog een IUI poging mochten gaan doen. Vandaag zit ik op cd30 en vanmiddag een testje gedaan om zeker te weten dat ik niet zwanger was om over een paar dagen toch provera te kunnen vragen bij de kliniek....maar de test was ineens positief en de volgende die ik deed ook...Net de kliniek gebeld waarschijnlijk heb ik een onverwachte vroeg eisprong gehad door de hormonen van de laatste ICSI...we zijn zwanger! 2 april hebben we onze eerste echo, tot die tijd is het nog heel erg spannend...eigenlijk wilde ik het nog even voor me houden, maar ik deel ook mijn slechte dagen met jullie dus ook onze onverwachte positieve testen...(testen staan in mijn album)
Wauw....wat geweldig zeg! Gefeliciteerd! Sterkte met wachten tot de echo, hopelijk gaat de tijd lekker snel.
Gefeliciteerd! Spannend hoor! Mij is 2 jaar geleden ongeveer hetzelfde overkomen en ik was helemaal flabbergasted! Ik geloofde het eerlijk gezegd pas toen Thijmen was geboren...
Zoooo naatje! Wat een super nieuws zeg, GEFELICITEERD MEID! Dit noem je nou echt een wonder Geniet er lekker van
Wat?! Jee meid......! Te bizar gewoon! Helemaal geweldig zeg! Een hele, hele dikke proficiat! Hoe bijzonder! liefs