hallo allemaal, ik ben nieuw hier, maar kom vooral met een vraag. ik hoop dat ik het goed heb geplaatst.... ik ben nu ongeveer twee weken overtijd. dit terwijl ik normaal gesproken altijd heel stipt ben met het ongesteld worden, heel gestructureerd. wat ook opvallend is, is dat ik toch wel een aantal symptomen heb van een zwangerschap. ik ben namelijk bijna de hele dag misselijk, vooral als ik wat gegeten heb. ik heb wel constant het gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. en krijg opeens allemaal puistjes in mijn hals. nu heb ik al twee keer een test gedaan en deze waren allebei negatief. mijn vraag is nu eigenlijk, is het bij jullie al wel voorgekomen dat de testen negatief waren maar je toch zwanger bent?
Alles is mogelijk natuurlijk! Ik zou een bloedtest aanvragen bij de huisarts, als je normaal gesproken heel stipt bent is de kans redelijk groot dat je inderdaad zwanger bent! Succes!
ik denk dat ik morgen maar even naar de dokter ga voor een test.... zou het anders ook niet weten.... ik heb een grote kinderwens, maar de timing zou niet zo best zijn hahahaha. ik studeer nog namelijk...... ( ben 22 ) maar als ik zwanger ben, zou ik er ook wel heel erg van kunnen genieten. vriendlief ( is al 44....) hoopt van niet, maar ja... we zullen dan eerst maar eens afwachten wat de dokter zegt morgen.... ben super nerveus!!!
Ja, dat is inderdaad jong.. maar ik zat in het zelfde schuitje als jij destijds! Echter, studeren, werken en een kindje is prima te combineren. Plannen is the key! Waarom hoopt je vriend niet dat je zwanger bent?
omdat ik nog aan het studeren ben, we net uit de schulden zijn, en zijn zoon ( hij heeft al twee kinderen ) net uit de gevangenis is.... dus er is nogal veel drukte... maar ik ben van mening, je bent ook volwassen genoeg om met me het bed in te duiken, niet te vragen naar een condoom ( die heb ik halverwege gepakt ), dan kan het zijn dat er een gevolg aan zit... ik denk er niet over om abortie te plegen als het zo zou zijn dat ik zwanger ben... heb altijd graag kinderen gewild