3dgn voor nod nega test kruitvat, is er nog hoop?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by anoniempjuh, Apr 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    Hey dames

ik heb vanmiddag rond 17.00 een test gedaan van kruidvat(2voor 5euro) en deze was dik negatief.
    Ik zit 3 dagen voor nod en had een half uur ervoor nog geplast, maar toch mijn hoop is helemaal weg....
    Ik vraag me dus af, zijn er meiden geweest die ook eerst een negatieve test hadden en op nod zelf wel een positieve???
    Ben benieuwd

liefsss

2. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    Er is zeker nog hoop! Ze adviseren niet voor niks te wachten met testen tot je nod. Ik was ook zo'n ongeduldige dombo ;) dat ik voor mijn nod ging testen. Ik testte tot 1 dag voor mijn nod nog negatief en een dag later vaag positief.

Duss. Geduld geduld. #-o Moeilijk he

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    ow dus je noemt mij een ongeduldige dombo??? ;)
    Haha je hebt gelijk hoor!!!
    Maar welke testen had jij gebruikt?en wist je echt precies je nod?ik wel namelijk want ik heb veel echo's gehad ivm gebruik van clomid.
    Nou goed ik ken mezelf en weet dat ik nu niet ineens tot woensdag kan wachten, dus ga t morgenochtend maar eens met ochtendurine proberen.

Bedankt voor je reactie

xxx

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    linnepinnie welke testen gebruikte jij???

xxx

5. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    hihi.. ja. dompie! :D

Ik testte met kruidvat testen en huismerk (gewoon van supermakrt). En ja. Heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Altijd al, dus kon er aardig de klok op gelijk zetten. Het hcg in je bloed verdubbeld in het begin van je zwangerschap ook elke 48 uur, dus je kunt wel nagaan hoe je de ene dag nog negatief test en de andere dag positief.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heyy linnipinnie

bednkt voor je reactie!
    Maar voor je nod was jou kruitvat test dus ook negatief?
    Tja ik weet dat ik nog voor me nod zit maar je hoort zoveel mensen die met kruidvattest al ver voor nod testen dat ik een beetje het idee heb dat als ik zwanger zou zijn dat er dan teminste wel een heeeeel licht lijntje moet staan, maar er stond echt helemaal niets!!!!
    Maar bij jou dus ook geen lichte streep???
    Nou krijg ik toch weer heeel ietsipietsie hoop!
    nog gefeliciteerd trouwens!!!

liefsss dombo

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik testte met clearblue digital op donderdag ( 5 dagen pre-NOD) nog dik negatief en op maandag ( 1 dag pre-NOD) ineens vet positief. Dus..geduld ( wat ik dus ook niet had) is echt nodig.

8. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    Tja.. Ik was nog stommer dan stom om zo'n matcare test te bestellen waarvan ze zeggen dat je 6 dagen voor je nod kunt testen, nou ik testte daarmee 4 dagen van te voren dik negatief. Dat zegt wel genoeg toch? Laat je even weten op je nod of je zwanger bent of niet?

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    helen jij ook bedankt voor je reactie!!je bent al een lekker eind op weg, gefeliciteerd!!!!

linniepinnie haha ja 6 dgn voor nod, maar die testen schijnen wel vaker niet goed te zijn he??wat ik lees dan..
    Maar heb jij vor je nod ook nega getest met kv???want daar ging het me om, omdat ik die ook heb gebruikt hahaha.
    Behalve een dombo ben ik ook nog een zeur he ??

fijne dag meiden

o dit is me temp:http://www.fertilityfriend.com/home/231475

De 2 rondes dat ik al heb getempt was ik zwanger, dus ik weet niet wat mijn temp doe als ik ongie word..

xx

10. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    Jep ook met kruidvat. Ik testte echt pas op mn nod positief. Stond er zelf nogal van te kijken. Had me er al bij neer gelegd dat ik naar de volgende ronde zou nl. Was ook helemaal niet erg, gezien het nog maar de eerste ronde was voor ons tweede kindje. Totdat ik dus niet ongesteld werd. (ben altijd heel stipt en word het dan 's nachts.) Toen dus eind van de dag weer een test gedaan en tja. Kijk mn album maar!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    linnepinnie beankt weer meid!!
    Tja kan me vorstellen dat je al geen hoop meer had, dat heb ik nu dus ook, totaal geen hoop meer, ja heeeeel ietsiepiesie, vooral door jou verhaal haha.
    Maar heb al wel de hele dag een beetje krampjes dus ben bang dat ik het morgen tch word maja we zullen het zien...
    Ik hou je zeker op de hoogte

xxxx

Share This Page