meiden.. heb vanmorgen een testje gedaan Kv die goedkope...nu stond er binnen de minuut een roze lijntje..niet zo donker als de controlelijn maar je ziet m wel gewoon... betekend dat dan......ZWANGER??!!! OOOOOOOOO ik sta te trillen op mn benen!!!! terwijl ik helemaal geen klachten had deze maand! Alleen een soort ongi gevoel vanaf mn ei! oooo ik hoop het zo!! x
Streep is streep hoor! Gefelie!! Doe es een foto (die ook binnen de tijd genomen is?) Ik kon het ook niet geloven hihi, ik ben zowat van de wc gevallen toen ik meteen een dikke plus zag verschijnen (duurdere KV test). En nogsteeds zit ik af en toe de foto's van mijn testen te bekijken, zo bizar!
Zelfde streepje als ik had op mijn eerste test, dusse.... GEFELICITEERD!! (je kunt voor je eigen gemoedsrust morgen of overmorgen nog een test doen; dan is die streep veel duidelijker)
Gefeliciteerd! ik had namelijk met mijn test ook zon licht streepje maar diezelfde test werd binnen de 10 min steeds donkerder..
bedankt meiden! Heb ondertussen ook zo.n CB teste gedaan en daar kwam op te staan..ZWANGER!!! Ben zo trots! x
ANNAAaAa geniet ervan! Ben super blij voor je zeg!! Een dikke virtuele knuffel Maar ehm Heb je zo een test gedaan met waarop staat hoelang Liefs
ja er stond 1-2 weken..(dat betekend het aantal weken na de bevruchting...officieel ben ik nu dus 4,5 week!) x