hoi volgens mij hebben ze me gevonden ik heb vandaag bloed verloren beetje maar bruin met rood bah wat baal ik hier van 7 dagen overtijd liefs miranda
nee dit is nu de 2de keer mijn vorige ongi was ik 3 dagen overtijd nu 7 dagen ik gebruik de pil al 3 jaar niet meer
stress nee daar heb ik geen last van het is nu al weer over het ongi was bruin rood/roze achtig dus we zien wel
mischien toch zwanger?? kan het zijn dat het eitje zich aan het innestellen is?? veel liefs mariska ps, duim voor je
Hellow! Ik voel het vandaag ook weer komen... die DUIVELS! Begin stilaan wat buikpijn te krijgen én ben terug beetje teleurgesteld. Alleszins.. we kunnen samen uitkijken naar onze volgende ronde! xX Liesje
Misschien toch zwanger? Ik had 2 jaar geleden op de dag van mijn NOD wat bruinig bloedverlies. Ik dacht dat ik weer ongesteld was geworden. Daarna hield het op en toen ik 2 dagen later een test deed, bleek ik zwanger te zijn. Succes
hoi naomi vandaag is het bij mij raak... wat de duiveltjes betreft! Heb hevige buikpijn op de bus gehad vandaag! Nu (9u15) is het gedaan met de pijn, alleen terug dat drukkend gevoel! Begin beetje moedeloos te worden van dat wachten! En als het aan mijn vriend ligt, zal ik nog wat moeten wachten. Reden: we zijn aan het verbouwen, en hij vindt in de slaapkamer slapen niet meer zo leuk omdat die ook zo rommelig ligt en zo... en dus slaapt meneer steeds in de zetel én ik boven (heb geen last van die rommel). stom hé! Zal het in de zetel moeten doen! Allé... op naar de duiveltjes terug! xXx van een moedeloos Belgje Liesje25
@Liesje25 Balen dat de duiveltjes zijn gearriveerd. Ik hoop dat je in september veel kunt klussen (of hoe je het wilt noemen). Zal duimen dat het raak mag zijn. Kunnen we ook lekker zwangeren, hi hi. Ik ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds geen duiveltjes. Ik heb 3 dagen overtijd een test gedaan en die was negatief. Wij mega verdrietig en nu wordt ik gek van het wachten op de duiveltjes...
@velobabe: misschien zit het hormoon (ben de naam even kwijt) nog niet in je lichaam zodat je nog niet positief kan testen. Ben onlangs ook 8 dagen overtijd geweest én ook negatief getest.. de dag dat ik zei: "maandag test ik nog eens", kwamen de duiveltjes bij mij. Inderdaad het wachten is vervelend... maar ik heb er een goed oog in bij jou. Heb je verder nog klachten die naar een zwangerschap zouden kunnen leiden? (wat een zin! in deze dagen ben ik hopeloos in alles! zelfs zinnen formuleren!) groetjes (heb zonet een sms gekregen van mijn jarige boyfriend: hij zei dat we deze maand extra zullen klussen tijdens de goede periodes, goed hé?) xXx