in de war

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bipi, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    hallo, kennen jullie dat ook dat je zo in de war bent van je eigen lichaam. Ben 2 weken geleden gaan bloeden,nou ja was eigenlijk bruine afscheiding(lekker praatje he?) :( Dit duurde 4 dagen en daarna heb ik 2 dagen de :evil: :evil: op bezoek gehad. De afgelopen 2 weken bleef ik gevoelige borsten houden, steken in mijn onderbuik, last van misselijkheid.Heb gister een test gedaan en die was negatief :cry:
    Baal er natuurlijk enorm van. Was dus denk ik echt ongesteld,maar snap dus niet waarom ik al die verschijnselen had.Wie komt dit bekend voor?

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ben je net gestopt met de pil? want daar kan het ook van komen. De symptomen van het stoppen lijken heel erg op symptomen van zwangerschap.

3. Female

Female Niet meer actief

Hey Bipi

Tuurlijk komt dat bekend voor, je lichaam kan een heel eigen leven met je leiden, vooral als je het nog zo goed kent... maar het heeft denk ik ook met je verstand te maken...

Ooo na mijn vorige ongi voelde ik me zo nuchter en relaxed, en dacht steeds, we zien wel... komt vanzelf... relaxed... enz enz... en nu dat ei weer langs is geweest betrap ik mezelf toch weer op allemaal gevoelens en kwaaltjes... damn had me zo voorgenomen dat niet te doen! ;) :D ;)

het blijft toch ook super spannend allemaal....

Succes!

Liefs female

4. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    ben al meer dan een jaar geleden gestopt met de pil, dus het lijkt me sterk als het daarvan komt.
    de misselijkheid is inmiddels wel over, heb alleen nog erg gevoelige borsten en normaal was dat na de menstruatie voorbij.

5. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    Hi female

heb ook af en toe het idee dat ik mezelf gek maak, kan ook nergens anders meer aan denken.
    Probeer dit ook te verminderen, maar is oh zo moeilijk :(

6. Female

Female Niet meer actief

ja idd hihi... het is ook niet zo vreemd natuurlijk... tenslotte gaat er straks waarschijnlijk een klein mensje groeien in JOUW buik, das niet niks!!

Liefs

7. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    hoop ook idd dat ik dat ooit mag meemaken, zijn nu met de 9e ronde bezig, blijven wel vertrouwen erin houden en dat is toch het belangrijkste. :)

8. Female

Female Niet meer actief

ja idd hihi... het is ook niet zo vreemd natuurlijk... tenslotte gaat er straks waarschijnlijk een klein mensje groeien in JOUW buik, das niet niks!!

Liefs

Deel Deze Pagina