Weet je nog hoe de sex was toen je zwanger werd? Was het echt bijzonderder, extra lekker of ben je juist zwanger geworden terwijl de druk ook een rol speelde en je niet echt de sterren van de hemel vree? M.a.w Ik vraag me af hoe belangrijk het is, je hoort het wel eens dat het mee speelt en dat het belangrijk is dat je als vrouw ook nog klaar komt en dat dan weer het liefste na de zaadlozing van je partner. Maar zijn hier ook vrouwen die zwanger zijn geworden terwijl de sex niet bepaald je-van-het was??? Ik ben benieuwd?
hihi, grappige vraag Uhhm, de eerste x dat we vreeen voor een baby was heel romantisch en intiem en zelfs spannend, de tweede keer ook wel, de derde keer (om de dag vlak voor ei) werd een stuk vermoeiender en plastischer hahaha, zo erg dat die vierde keer van mij niet meer hoefde was nog wel redelijk lief en fijn hoor, maar zeker niet de sterren van de hemel, zoals de eerste keer.Meer sexen om zwanger te worden, dus zo van ....nah jah, je snapt me wel van welke ik zwanger ben geraakt mag Joost weten, was iig in ronde 1 zwanger en hoopt och van die romantische eerste keer haha!
Wij hebben vanmiddag seks gehad .. Vlak na me vaag positiefe test @ album.. Was overigens onder douche en heb me bijna stuk gelachen.
Het was wel erg gepassioneerd, ja, met alles erop en eraan. Maar wij dachten ( en hadden net van de gyn te horen gekregen) dat ik NIET zwanger kon worden. Dus we deden het er niet om. Misschien was dat het geheim van de smid. Who knows?
Nou, hier was er veel druk! Wij zijn zwanger geworden dankzij de Clomid, Pregnyl en de gyn en dus had de gyn ons heel duidelijk gemaakt dat we drie avonden op rij maar lekker moesten vrijen samen om de afgedongen eisprong proberen te benutten. En het is dus gelukt! Moeten vrijen is niet makkelijk, maar voor een klein wondertje doe je het graag en zet je je verstand op nul. Al is het wel minder spontaan en gepassioneerd... De mogelijke zwangerschap zit toch al in je hoofd rond te spoken, haha!
GEWELDIG!!! Nu moet het alleen nog even tot me doordringen dat ik echt zwanger ben!!! Morgen voor de zekerheid nog eens testen!
Het was al geweldig, maar nu heb ik blijkbaar nog meer zin. Dat manlief het niet meer bijhoud. En hij is al zo voorzichtig sinds hij weet dat ik zwanger ben. Hij is bang dat er wat gebeurt. hele tijd je buik, je buik.. Wel lief.
Hier deze maand eens spontane seks.. Op de meest vreemde tijdstippen. Ben benieuwd of het heeft geholpen. Heb wel bijna elke dag zin nu na mijn eisprong nog steeds! Nu nog een weekje wachten op het resultaat!
Bij ons was het nogal afstandelijk..........met het reageerbuisje en alles Nee, toen we net begonnen waren was dit echt heel goed voor ons sex leven tot ongeveer een jaar en daarna heeft ons sexleven toch wel een deuk opgelopen... Maar goed het is denk ik ook niet zo heel gek in ons geval en als straks de kleine er is gaan we er zeker aan werken dat dit weer goed komt! Want we zijn gelukkig nog even verlieft als in het begin
Hier 2,5 jaar bezig geweest met ruim een jaar Clomid. Heb 1 miskraam gehad, kan me van die keer niet meer herinneren hoe de sex was. Van deze keer weet ik het nog wel. We hadden net te horen gekregen dat het allemaal geen zin meer had. We zouden de maand erna met IUI beginnen, ik moest alleen even wachten op mijn menstruatie. We waren er ZO klaar mee dat we ook hadden afgespoken geen sex te hebben die maand. Maar toch.... door de Clomid wist ik wanneer ik een eisprong had en kon me die dag niet bedwingen... wilde het persé nog 1x proberen! Dus zonder al teveel hoop maar met heel veel spanning nog 1 wanhoopspoging gedaan. En tegen alle "regels" in: ik lag niet onderop, ik kwam niet als 2e klaar enz enz... en zie banner! Ik geloof niet in die onzin: je moet er niet bij nadenken of als je het eenmaal opgeeft dan lukt het vanzelf etc. Tis gewoon mazzel hebben en een heleboel biologie. En tja... dan hoop je maar dat de baby gemaakt is tijdens een leuk moment ipv tijdens 1 van die: het-moet-maar-nachten. Het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.
Haha wat een vraag. Wij hebben het er nog vaak over. Het was bij ons een moetje. In het ziekenhuis zagen we dat de eisprong er aan kwam. Dus gesext. Niet echt romantisch, maar moest voor een samenlevingstest die dag erne. We kregen bij de test te horen dat de zaadjes niet optimaal waren, maar 2 weken later was ik zwanger... van dat moetje!
Leuke vraag! En leuke antwoorden ook. Hier was het hele lacherige sex. We hadden één of ander programma over audities gekeken en belandden daarna met tranen van het lachen in bed. Twee weken later, hadden we weer de tranen in de ogen staan. De test was positief. (aaah, ik word er bijna sentimenteel van )
very romantisch.. het was op mn verjaardag. en we deden het niet om een babytje te maken maar gewoon als aflsuiting van mn verjaardag. met kaarsjes en al en toen uuhhhh 2-3 weken daarna werd ik niet meer ongesteld en kreeg ik naast een avondje holiday on ice ook nog eens een baby kado hahahaha (owkay de baby moet nog komen dan)
Leuke vraag! Wij hadden zeer gepassioneerde en goede sex, wij waren er niet mee bezig en ik ben van voor het zingen de kerk uitgaan zwanger geraakt, terwijl ik al 1,5 jaar met mijn ex zo deed en mijn nieuwe vriend die maand pas voor het eerst bijna elke dag had gezien hihihihi wij waren trouwens waarschijnlijk op skivakantie in Tjechie en lagen in de woonkamer op een rot matrasje, zijn ouders en zijn zusje en haar vriend hadden namelijk wel een kamer maar wij dus niet maar dat hield ons niet tegen hoor
Ik ben eind vorig haar zwanger geraakt toen we er nog niet echt heel erg mee bezig waren, de sex was toen gewoon lekker, ontspannen en fijn enz... Na de miskraam zijn we wat ongeduldiger geworden en loopt de druk soms wat hoog op van....; vanavond moet het gebeuren want ik ben vandaag super vruchtbaar.... poeh soms vind ik dat best lastig....
Deze zwangerschap was wel een aparte. We zouden een paar maanden pauze nemen omdat ik net weer een miskraam had gehad. Op een avond waren we allebei ontzettend *** en in onze haast het beschermrubbertje links laten liggen. Tijdens het naderende hoogtepunt, riep ik nog dat ik absoluut niet zwanger kon raken want we zaten nog een week voor mijn eisprong. Dat absoluut niet zwanger kunnen worden, ben ik dus van teruggekomen
wow bijzonder trees! toen ik zwanger was in febr van een bbz... gebeurde het nadat mijn vriend en ik zeiden: op een vruchtbaar 2009 was met nieuwjaarsnacht(ik had een spiraal)en raakte er snel daarna zwanger doorheen nogwel...helaas fout gegaan met bbz in febr... en nu gaan we er weer lekker voor