Ik ben nog steeds 'shocked'. Voor m'n dochter waren we 8 maanden bezig en zelfs ovulatietesten gekocht. Nu, de eerste keer dat we het weer proberen na haar geboorte, ben ik meteen zwanger! Hoe bizar is dit.. Ik heb geen symptomen, voel me niet zwanger-achtig (wat dit dan ook moge zijn, haha), maar de test is écht positief! Dus..... JEEEEJ!! We zijn weer zwanger!
Thanx! Ze is nu 10 maanden. Wel een mooie leeftijd. Ik vind het wel weer erg spannend, want ben stiekem altijd bang dat er nog van alles kan gebeuren. Maar ja, wie niet
Hey Jessmin, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij zijn er deze week ook achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Zo raar om tweede kindje te zeggen, want alles is nog steeds zo nieuw aan de eerste, ook al is ze al 14 maanden. Wanneer ben jij dan uitgerekend? Ik heb niet een hele regelmatige cyclus gehad, dus gemiddeld 30 dagen. Dan komen we op een uitgerekende datum van 8 april 2010. We hebben het vandaag ook aan de opa's en oma's verteld. De rest mag het weten als we de termijnecho hebben gehad. Wat een onzekere tijd is dit dan he? Had net ineens een flinke steek in mijn buik. Zo eng. Ben dan ook bang dat het niet goed is. Maar probeer er min mogelijk aan te denken. Wanneer mag jij voor een echo denk je?
Heb net even de calculator erbij gehaald en die zegt 7 april. Maarre.. aangezien ik er niet zo'n heel wild seksleven op na houdt sinds mijn eerste, weet ik eigenlijk wel precies wanneer het gebeurd is (Hadden er ook precies op gemikt )