Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zindy, Aug 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dankjewel voor je reactie jorietje,
    Bij mij kwam het meteen na de ongi het is niet gestopt.
    Het is niet echt bruin, echt heel licht bruin/roze achtig iets.
    ik vind het echt heel erg raar ook omdat ik me zo ontzettend raar voel....

xx

2. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Jorietje,

Ik ben in totaal 3x zwanger geweest!! Van de eerste had ik deze klachten ook test gedaan negatief toch wist ik het zeker ik was zwanger test bij huisarts gedaan negatief, ongestelt geworden maar nog zwangerschaps klachten, maand later test gedaan negatief de klachten bleef ik houden. 3,5 maand nadat de klachten begonnen en inmiddels ook gewoon 3x ongestelt geweest test weer gedaan positief. Naar de arts direct mijn probleem voor gelegt (overigens was mijn buik wel flink opgezet) ik kon dezelfde dag naar ziekenhuis voor termijn...en ja hoor bijna 4mnd zwanger....klachten alles had alleen testen bleven negatief en ongesteltheid kwam ook gewoon.

De tweede precies hetzelfde verhaal als boven alleen dan 2x door ongestelt geweest en ruim 12 testjes nodig gehad om zeker te zijn dat ik zwanger was echo wees idd 2mnd langer zwanger uit als laatste menstuatie.

Derde ik wist dat ik zwanger was (als vrouw voel je dat) testje positief gelijk al, moest bij 13 weken echo laten maken. Oke, ik afspraak gemaakt.. ook gewoon die maand weer ongestelt geweest test wel positief...volgens zeggen zou ik 13 weken moeten zijn toen ik echo zou laten maken... op de echo niks te zien gewoon helemaal niks...mevr u bent niet zwanger...ik zeg sorry maar ik ben wel zwanger ik voel dat...oke zij overleggen we gaan een test doen.. ja hoor positief maar niks te zien op echo..inwendige echo en daar zit ze was 6 weken zwanger...ik denk dat ik een miskraam gehad heb en weer gelijk zwanger ben geworden

Hoe bovenstaand mogelijk is weet ik niet maar zo is het mijn overkomen..inmiddels ben ik ruim 2o maanden bezig voor een 4de maar die laat erg op zich wachten

Ik bedoel ermee te zeggen niets is onmogelijk..

Liefs
    Vonnie

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi vonnie,

oh jee wat een verhaal zeg het kan dus, en wat je zegt niets is onmogelijk! nou er komt nu een klein lachje op mn gezicht :)
    Gewoon normale ongesteldheid als altijd gehad of huist ietsje minder? en ook dat rare slijmerige roze/bruin achtig iets?

ik durf gewoon niet te testen, denk dat ik lekker afwacht.
    Ook heb ik steeds zo een opgeblazen gevoel in mn buik net of heb ik veel teveel gegeten.

xxxxxx

4. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    perfectionn, (sorry had jorietje staan)

Ik had gewoon normale menstuatie's om de 28 dagen 8 dagen lang hoe het mogelijk is weet ik echt niet zelfs voor mij een raadsel wel overigens in tussen poces rose bruin slijm verloren hoor dat kwam elke keer gewoon aanwaaien. Ook mijn testen 4 maanden lang negatief bij de eerste en toch zwanger al 4mnd. Opgeblazen buik altans zo voelde had, misselijk, charerijnig enz en. Ik was toen 16 van de eerste maar zelfs toen wist ik dat ik zwanger was. De klachten bleven aanhouden 4mnd lang alleen het gekke is toen eenmaal de bevestiging er was waren de klachten ook wel en ook de menstuatie. Inmiddels een grote jongen van 13 jr alweer

Bij de tweede eigenlijk het zelfde eigenlijk alleen dit duurde 2 mnd inmiddels ook alweer een gozertje van 11 jr. Ik was toen 19

En de derde tja apart verhaal maar een mooie meid van inmiddels 8jr. Ik was toen 21

Inmiddels ben ik 30 en willen mijn man en ik er nog 1 bij en nu lukt het gewoon weg niet, dat is wel balen hoor.

Maar laat ik je 1 ding zeggen testen wanneer je er zelf aan toen ben maar loop er niet voor weg. Ik heb bij de bovenste 3 kinderen tig aantal testen nodig gehad om te bevestigen dat ik zwanger was alleen ik had dan wel het zuivere gevoel dat ik zwanger was, ik geloof in ieder geval in wonderen. Een vrouwe lichaam zit vreemd in elkaar en kan het onverwachtste doen.

Liefs,
    Vonnie

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

vonnie,

nou precies hetzelfde heb ik dus ook, roze/bruin slijm en waar het vandaan komt, heb geen idee. voordat ik ongi werd had ik heel licht roze slijm ook iets heel apparts, heb ik nog nooit gehad. jij?
    was wel een heel klein beetje maar goed het was wel aanwezig.
    ben ook heel afentoe misselijk maar meer van het eten denk ik, heb zelf wel honger maar krijg erg weinig naar binnen. en een mega opgeblazen gevoel terwijl mn buik niet opgezet is of iets. chagrijnig ja ook dat nog snel geirriteerd kan ik het beter noemen, swing moods!! afentoe wat steekjes door mn buik en net alsof mn buik samentrekt heel appart gevoel wat ik eigenlijk niet echt kan omschrijven. Ik durf echt niet te testen, ik heb steeds gedacht ik ben zwanger maar deed ik een test was het niet zo. ook heb ik al 2 keer een mk gehad maar al heel vroeg in het stadium. dus ben eigenlijk een beetje bang om te testen. misschien volgende week als de symptomen nog steeds aanhouden.

Jij was ook vroeg mama dus :D wat leuk zeg! wel zwaar of niet als je 16 bent? gewoon nieuwschierigheid hoor hihi:)

hoelang zijn jullie al bezig voor een 4e spruit??? ja als het dan niet lukt is het inderdaad erg balen, maar meid wachten wordt beloond he:)

Ook wat je zegt ik heb nu heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben en dat is ook zo raar, we waren er de laatste tijd vrijwel niet mee bezig maar wel gewoon geklust en dat zal misschien ook wel een grote rol spelen, als je het graag wil en er zoveel mee bezig bent dan maak je jezelf natuurlijk ook helemaal gek. we wachten het af, (moeilijk moeilijk moeilijk)
    Het is voor mij nu wel een bevestiging dat het dus echt wel kan.
    wat denk jij zou ik zwanger zijn nu of??? hihi;)
    gek is dat dan eh dat ineens je klachten weg zijn als je de bevestiging heb dat je toch zwanger bent..

Ik hoop dat het bij jullie ook weer snel raak is met de 4e :D ik duim iniedergeval.

veel liefs

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Jeetje vonnie..wat een verhaal!! Maf eigenlijk he..hoe een lijf dan werkt!! Heb je dan wel nog gewoon alcohol gedronken enzo bij je eerste twee zwangerschappen, of was je gevoel zo duidelijk dat je dat ook maar gelaten heb..

Ik denk ook weleens bij mezelf na m'n ong..Wat nou als ik wel zwanger ben..zit ik hier op 't terras lekker een rosebiertje te drinken..;)

Maar ik denk dat jouw situatie behoorlijk uitzonderlijk is..Ik hoop iig dat jullie 4e snel mag komen!

En perfectionn..'t lijkt idd wel een beetje op jouw verhaal..Misschien dan toch maar een testje wagen?? (hoe akelig dat misschien ook is??)..Maar dan heb je wel zekerheid.. (alhoewel ik dat na 't verhaal van Vonnie ook niet meer zeker weet..;) )

I'm keeping my fingers crossed for you galz!!

Liefs,
    Anna

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden,

ja anna inderdaad daar denk ik ook wel is aan, als ik dan aan een borrel zit OOps :p

Haha nee eigenlijk heb je dan nog geen zekerheid na nu...maar ik denk dat ik gewoon afwacht of de symptomen aanhouden, als dit wel het geval is doe ik een testje *i think :)

Jij bent ook al in ronde 8 zie ik, das ook al een tijd!

Liefs

8. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    ja, da's inderdaad alweer een tijdje ja..maar de tijd vliegt..'t gaat allemaal zo snel voorbij..Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel een beetje ongeduldig begin te worden.. Als je besluit om voor een kindje te gaan, dan wil je ook 't liefst zo snel mogelijk zwanger zijn..Van dat idee ben ik nu maar een beetje afgestapt..Gemiddeld is een jaar, dus dat houden we dan maar aan..

We klussen gewoon vrolijk verder..en drinken nog gewoon een borrel als we weer ongi zijn..;)

Liefs,
    Anna

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Ja dat had ik in het begin ook, het kon me niet snel genoeg gaan, en voor ik het wist ben je alweer een jaar verder pff zo snel gaat het!! kan het me als de dag van gister herrinneren dat ik mn pil strip weggooide.

Hier idem, na de ongi lekker een borrel hahaha ;)

Liefs

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoe lang zijn jullie al bezig dan? Langer dan een jaar als ik je post zo lees..Da's toch ook al een behoorlijke tijd dan..

Liefs,
    Anna..

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wij zijn nu dik een jaar bezig..ben wel 2 keer zwanger geweest is uitgrdraaid op een mk...maar we houden wel de moed erin.
    We hebben wel even een tussenstop gehad..mede omdat ik er veel te veel mee bezig was, ik stond er mee op en ging ermee naar bed, ik denk niet dat dat zo goed voor je is..haha
    Vervolgens ging ik van alles voelen heb jij dat ook??

liefs

12. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    oef..2x een mk is ook niet mis..Ik bedoel het niet lullig fozo..en 't is ook een beetje cliché..maar dan weet je wel dat jullie samen zwanger kunnen worden..maar natuurlijk zijn miskramen gewoon k*t en meer kun je er eigenlijk niet over zeggen..

Tja..zo vlak voor m'n NOD voel ik ook altijd van alles! Maar ondertussen heb ik mijn lijf best goed leren kennen en kan ik de PMS symptomen er wel aardig goed uithalen..

Mijn vriend denkt ook dat ik teveel bezig ben met zwnager worden..Ikzelf vind dat nog wel meevallen..Ik sta er inderdaad mee op (omdat ik temp ;) ), maar kan me goed met andere dingen bezig houden..En op dit forum kom ik eigenlijk om vragen te stellen, maar meer nog om anderen te 'helpen' of gewoon lekker te kletsen..Dus teveel..neh..vind ik niet..Ik betwijfel trouwens ook of dat wel degelijk zoveel invloed heeft..Ik denk meer dat je erop moet letten dat je er niet om gaat stressen en dat je mentaal lekker in je vel zit..Da's belangrijk denk ik..

Ben je wel al eens bij de HA geweest? Of niet?

Liefs,
    Anna

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Nee, vandaar dat we ons er ook even vanaf hebben gezet.
    Precies...ik weet wel dat ik toch zwanger kan worden, want ook was ik erg bang dat ik nooit geen kinderen zou kunnen krijgen dat was wel een opluchting. het was dan wel in een vroeg stadium..maar goed het is gebeurd en inderdaad k*t maar je kan er helemaal niks aan doen. mn moeder zei ook al, het vruchtje was dan misschien niet helemaal goed bv; maar 1 arm of wat dan ook.

Jaa ik kan me nu ook goed bezig houden met andere dingen, dat was eerst echt wel anders...telkens als ik iets voelde oh jee zou dat wat zijn, mn vriend werd gek van me, hahah een beetje geobsedeerd door zwanger raken denk ik ;)

Een kennis was al zo lang bezig met zwanger worden maar het lukte maar niet, ze had een kamer appart gehouden voor de beeb ja hoe erg kun je er mee bezig zijn, ze was al meubels aan het uitzoeken, tot haar vriend zei tot hier... toen hebben ze de badkamer uitgebouwd wat eerst de beeb kamer moest worden, en was ze er totaal niet meer mee bezig, de badkamer was net klaar toen ze zwanger raakte,...gek of niet :p

de pauze heeft ons ook (mij) wel goed gedaan, ben er wel mee bezig maar echt niet 24 uur per dag..maar nu is het gevoel zo raar dat ik echt dat ik denk er zit iets binnen in! laatst werd ik wakker, en ineens uit het niets zei ik tegen mezelf ik ben zwanger..ook zoiets raars.

nee ben nog niet bij de HA geweest ik wacht dit jaar nog af, mocht er nog niks gebeurd zijn dan breng ik een bezoekje aan de HA.

ben jij ook van plan naar de HA te gaan of??

Liefs

14. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Hey... mijn topic is gekaapt! :D

Ik wilde nog even melden dat ik dit weekend toch nog een testje ga doen. Dan weet ik het tenminste... nu dag 94 en nog geen teken van ongesteldheid...

Ben m'n lichaam soms een beetje zat en helemaal in die warmte :)

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha sorry zindy dat ik je topic heb gekaapt :)

Ben je al 94 dagen overtijd??

16. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Ja, helaas wel :( rond dag 40 en rond dag 60 een test gedaan... negatief...

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jeetje dat meen je niet!!! en nu dan?

18. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Perfection,

Inmiddels zijn wij al ruim 20 maanden bezig voor de 4de wonder!! Helaas gaat het deze keer niet zo snel. Overigens heb ik ook alleen dat rose slijm gehad tijdens mijn zwangerschappen. Dat vond ik ook raar maar echt het is waar. Mijn gevoel was zo duidelijk dat ik 4 maanden bij de eerste heb moeten aantonen dat ik ook echt zwanger was en mensen om me heen maar zeggen je bent gek je word gewoon ongie dus kan je niet zwanger zijn, nou dus wel. Ik ga niet zeggen je bent zwanger maar de kans zit er natuurlijk altijd in bij elke zwangerschap testen ik 7 dagen elke keer na mijn mensturatie (maar dat komt omdat ik het zeer zeker wist) Overigens vertrouw ik helemaal geen testen meer omdat ze bij mij meestal vooral in het begin negatief uitwijzen. Overigens was ik zeker jong ik zat toen nog op school maar moet er wel bij zeggen dat ik ze zelf helemaal groot gebracht heb vanaf de geboorte (gestopt met school en gaan werken) en ben ook nog steeds bij de vader van mijn 3kids

Maar wij zijn dus al ruim 20 maanden bezig en mag 31aug naar de gyn kijken wat er mis is.

Anna84,

Alcohol dronk ik eigenlijk nooit ik ben anti alcohol dus tijdens me zwangerschappen nooit gedronken roken was ik bij de eerst gelijk toen ik het gevoel had zwanger te gelijk gestopt bij de andere 2 wel gerookt niet veel maar merkte het wel toen ze waren geboren me oudste waar ik niet bij rookte was 54cm en best dik (groot) de 2de 41cm en de 3de 39 cm.

Ik hoop ook voor jullie dat jullie snel zwanger moegen raken en dat we allemaal een posi test snel hebben

Veel Liefs

19. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Zindy..

Excuses!! hahaha..94 dgn..JEETJE..Heb je wel al contact gehad met de HA??

Liefs,
    Anna

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

vonnie, maybe duurt de 4e dan toch iets langer dan de andere 3 :) ze laten je wel wachten zeg!!

dat merk je dus echt als je rookt tijdens de zwangerschap?? :O daar had ik echt geen flauw benul van, wist wel dat het zeer slecht is maar verder ook niet eigenlijk.

jou verhaal is echt top meid, daardoor krijgt iedereen toch wat meer hoop..including me :D

liefs

Share This Page