zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meid88, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi..

even een vraagje ben dus zwanger bijna 8 weken maar heb een soort spierpijn in mn onderbuik ..
    maak me zorgen:(

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi, kan heel goed hoor. Je baarmoeder is aan het groeien en daar zul je wel last van hebben. Het kunnen ook al je banden zijn. Er verandert momenteel zoveel in je lichaam. Vertrouw op je lichaam en probeer je niet teveel zorgen te maken.

x

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Maak je niet teveel zorgen, het is heel normaal dat je wat buikpijn hebt die eerste maanden.
    Zolang je geen bloed verliest moet je gewoon proberen van alles te genieten.
    Het is heel bijzonder wat er allemaal in je buik gebeurd en daar werkt je lichaam keihard aan!

Succes!

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Geen zorgen maken, het is waarschijnlijk de groei van je baarmoeder. Voelt een klein beetje als een zeurende pijn. Ik had het in het begin en heb het nu nog regelmatig.
    Inderaad: zolang er geen (rood) bloedverlies is hoef je je geen zorgen te maken, het hoort er allemaal bij.

5. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh gelukkig maar..:D maak me egt snel zorge omdat het mn eerste zwangerschap is haha maarja nu ik dit weer hoor valt het me gelukkig weer mee:) maar je schrikt tog altijd ff he..

Deel Deze Pagina