sjucht..k moet ff wat van me af ratelen hoor.. ik ben iemand die der eigen lijf redelijk goed kent..k luister er naar.. ik weet wanneer ik ongesteld moet worden.. wanneer ik daar pijnstillers voor moet slikken ( heb een redelijk heftige ongesteldheid), weet wanneer ik moet stoppen met drinken weet wanneer ik emotioneel word en waarom... neem die emoties dan ook erg serieus en nu?? nu??? ik word er gek van... ken mijn eigen lijf niet terug.. huil om soap serie's,telefoontjes met helpdesks , verdenk mijn vriend en vrienden van de meest lelijke dingen, voel van alles in mijn lijf wat ik niet ken... en soms ook eigenlijk niet had willen leren kennen.. ( lang leve het urine verlies:x) En nu ik tegen het einde van mijn zwangerschap loop.. zou je denken dat ik na een kleine 40 weken dit lijf wel ken.. nah..niks is minder waar.. voel nog allerlei krampen dat ik denk..is dit het?? offe..toch niet..??? conclusie.. ik wil een bevallings zwaailicht op mijn buik.. als t dan voor t eggie is... dan krijg ik zo een mooi zwaailicht..en dan kan ik me daar weer op in stellen sjow.. ff miepen hoor.. voor de rest is er weinig mis met me hoor grin
Bij de action in de aanbieding de zwaailichten!!!! nee grapje, maar nog heel eventjes en je bent er vanaf!! Nog even doorzetten!!!!
Idd , nog even volhouden meid en dan heb je je baby...!! En dan ben je hopelijk snel weer de oude Succes nog met de laatste loodjes!!!
lol..k wist wel dat de action een top winkel is.. word altijd erg hebberig van die winkel wie weet ...waggelen we er nog ff heen morgen of zo..grin.. ze zien me aankomen. * mag ik een bevallingszwaailicht* pardon?????? *nah.. op t forum zeiden ze dat de action die hadden...* intussen huilend natuurlijk..dat spreekt voor zich.. lol
OW EINDELIJK IEMAND DIE HETZELFDE HEEFT!!! vamorgen ook weer 2 uur lopen janken en waarom??????????? ik ken gewoon mezelf af en toe niet dan weer chagerijnig mn vriend heeft t zwaar t wordt bij mij ook tijd dat de kleine zich meld!! en het ergste is dat ik vanaf het begin al denk dat ik er dik over heen ga!! HELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP whaha tis wat die laatste loodjes he ik wil je heel veel succes wensen meis en denk maarzo het komt vanzelf goed liefs sjaantje!
grin... mijn omgeving heeft mijn vriend al slachtoffer hulp aangeboden.. hoe bedoel je ik ben een feeks ??????
best wel grin.. drom heb ik ook maar een paar keer wat lief en baby achtig voor hem gekocht... leuk stoer flesje.. truitje met papa's kanjer.. en natuurlijk matching shirts van t merk Lief enne..hij heeft t maar leuk te vinden anders gaan we gewoon weer huilen ...grin
Pff, herkenbaar zeg! Ik wil ook zo'n zwaailicht.... En ik heb mijn man al voordat ik zwanger werd, mijn excuses aangeboden...voor alles....
die hormonen nemen echt een loopje met je, zo vooral op het einde loop je bomvol hormonen. je progesteronspiegel is 30 maal hoger dan normaal!hopen dat je snel ontzwangert bent, alhoewel ik vaak lees dat je na de bevalling nog lang kan wachten op het hervinden van jezelf....emotionele achtbaan noemen ze dat... bij mij duurde het bij de eerste zeker 1,5 jaar voordat ik ontzwangert was en dat merkte ik met name aan mijn figuur. ik viel niet snel af, pas na 1,5 zat ik weer op mijn oude figuur en dus ook op mijn oude psychische gesteldheid....ach ja, t is ook niet niks, zeker niet als het je eerste kindje is hoor... bij de eerste was ik echt een feeks...bij deze helemaal niet zo....maar ja, t is bekende koek he....ik wist wat me te wachten stond, haha.... Action??ben daar van de week geweest voor badeenden. ga mijn peuter badeenden laten trakteren op zijn kdv als deze baby geboren wordt. mijn man vraagt zich af waarom ik voor badeenden kies, ja dat weet ik niet eigenlijk.... heb ze ingepakt in van dat cellofaanpapier met een strikje eromheen en een kaartje eraan met de naam van de baby en geb datum. verder beschuit met muisjes erbij... miss toch wel een beetje raar van die badeendjes, maar ja ze liggen al klaar. jammer genoeg kon ik ze niet allemaal in het blauw krijgen.
Haha nou, succes dan ook tijdens en na de bevalling! Dat vond ik nog veel heftiger dan de zwangerschap zelf . En ik hoop voor je dat eerst je vliezen breken, dan weet je in ieder geval zeker dat er snel iets gaan gebeuren Oh en Jenna, leuk idee hoor van die badeendjes! Ik vind het wel bij een baby passen en de meeste kindjes vinden het ook superleuk!
@ snoopy.. ik hoop idd ook dat mn water breekt.. dat is dan voor mij net een zwaailicht.. nadeel..dat gebeurt maar bij 15% ofzo...gromz... @ jenna 83 ik heb altijd al veel last van mn hormonen gehad als ik ongesteld moest worden.. iedereen zei juist.. word zwanger joh..dan heb je eindelijk 9 maanden rust.. nah.. ze hebben allemaal gelogen tegen me.. gromz... ik heb bij de action allemaal van die spenen gekocht juist.. als kraamcadeau... in een stukje tule met geboortehartjes en een kaartje.. lang leve de action
Dat van je lijf niet meer kennen heb ik ook. En ik moet nog zo lang. Mijn mannetje is dit weekend naar Spa naar de formule 1 kijken. Heb me toch een potje gejankt toen hij weg ging. En mijn tranen staan nu zowiezo heel erg hoog. Kan om alles janken. Heb al een hekel aan alleen zijn. Maar nu helemaal. Was het maar Zondag avond.
eindelijk lotgenoten.. ik vind de afgelopen maanden geen feest, zal blij zijn als ik mn kleintje vast heb, maar wat er allemaal voor moet gebeuren, potverdorie niks aan! doe dit ook niet nog een keer..!