Wij wilden begin september pas weer beginnen met klussen. Maar we waren voor een maand op vakantie in het buitenland en spontaan besloten we om niet meer te wachten. Totaal niet verwacht maar we hebben een kadootje terug mogen meenemen naar nederland. Ik ben weer zwanger!!!!! Ik ben heeel blij, maar ook bezorgd dat het misgaat. De vorige zwangerschap ging al vroeg mis bij 4wk en 5dg. Duim met mij mee dat het deze keer wel goed gaat!!! Spannende tijden dus!!
Gefelicteerd. 2x in ronde 1 raak: Super. Hoop dat het bij ook mag lukken in ronde 1 nog een paar dagen wachten.
gefeliciteerd meid! spannend hoor hopelijk blijft het deze keer allemaal goed gaan zal voor je duimen
Gefeliciteerd! Ik zal duimen dat het dit keer goed blijft gaan! Wij hebben ook een mooi kadootje mogen meenemen van onze vakantie en die zit nu dus in mijn buik
bedankt voor jullie lieve reacties. Voor de zwangeren onder ons, ik hoop dat jullie zwangerschap goed verloopt. En voor degene die zwanger willen worden, ik hoop dat er snel een wondertje zich in jullie buik zal innestelen. ps; Ik vind het nog heel onwerkelijk dat ik zwanger ben. Misschien durf ik niet zo blij te doen, omdat ik de vorige keer een miskraam kreeg. Ik denk dat ik het pas beter zal beseffen als ik d eerste echo zal hebben of als de zwangerschapskwaaltjes meer worden. pps; Zien jullie mijn banner goed of zijn de lettertjes bij jullie ook zo mini als dat ik ze lees?