ik heb sinds een paar dagen dat ik veel naar de wc moet ben misselijk niet de hele dag maar met vlagen en als ik dan wat eet gaat het wel weer.. ben ook echt moe.. koffie vind ik normaal lekker maar als ik het nu ruik word ik misselijk.. zou ik zwanger zijn? testen kan pas over 5 dagen volgens de banner..
Jeetje, wat een herkenning! Ik heb écht precies hetzelfde sinds afgelopen donderdag en heb helaas net ook overgegeven Ik heb alleen geen flauw idee of het nu iets is wat met een eventuele zwangerschap te maken zou kunnen hebben of gewoon een griepje Ik houd dit topic even in de gaten... (zit trouwens op 7 dagen na mijn ei)
ik heb "nog" niet overgegeven.. maar wel vaak het gevoel dat ik moet.. niet echt fijn.. het liefste wou ik dat ik kon testen maar dat is nog te vroeg helaas..
Mijn vriend kwam net uit zijn werk en was van mening dat ik maar even moest testen. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat er nu toch nog niets te zien is op een test... Mannen........
het zou kunnen dat je zwanger bent, aangezien je klachten! hopelijk heb je snel een posi test in je handen! succes xxx
ja ik hoop het ook.. ik heb een test die je al paar dagen voor je nod kan gebruiken maar durf niet zo goed..
Wat is dat voorn test dan ? waar haal je die ? en hoe vroeg kun je dan gaan testen ! Ik ''voel'' (wil ) me zwanger (voelen) !! ik heb zelf niet echt gehad dat is echt moet overgeven, maar dacht het wel steeds.. ! Laten we hopen dat die laaste paar dagen snel voorbij gaan !! ben benieuwd of jullie zwanger zijn !! Ik hoop het voor jullie ! liefs rachell
die testen die je voor je ver voor je nod kunt doen zijn niet altijd even betrouwbaar hoor.. ik zou gewoon (nou ja, zo makkelijk is het niet...) wachten tot 1 á 2 dagen na je nod... ik heb bovenstaande klachten ook al 3 weken.. maar helaas... tot nu toe geen posi test meer... en ook geen ongi... succes in elk geval voor jullie! liefs
Duim voor jullie meiden dat jullie allemaal een posi test in handen hebben en snel sterkte met wachten.....
@ Ingf ; ja dat is ook wel zo .. ! Achja ik mag ook niet klagen dit is pas ronde 1 !! Maar het lijkt me zo raar dat je NIET zwanger bent, omdat je zoveel dingen voelt.. kan me niet voorstellen dat dat bij schijnzwanger hoort ..! hm en dit is misschien een hele domme vraag hoor.. maar ik wil het toch vragen.. als je je ovulatie hebt en vaak 2 dagen daarna je eisprong .. wanneer kun je het dan het beste (vaak) doen .!?? Liefs Rachell
hoi ! als je je ovulatie hebt (posi test bijv. ) dan moet je t dan vaak doen en n dag na je eisprong nog n keer voor de zekerheid x
Euh, je ovulatie en eisprong is hetzelfde.. Als je ovulatieTEST positief is, dan gewoon een paar dagen achter elkaar klussen En wat betreft kwaaltjes, de kwaaltjes van ontpillen lijken heel veel op zwangerschapskwaaltjes. Iedere vrouw op dit forum heeft al wel een keer het gevoel gehad dat ze zwanger was, wat niet zo bleek te zijn.. Altijd leuk, het vrouwelijk lichaam..
nog 2 dagen dan kan ik testen.. maar heb eigenlijk weinig geduld meer haha maarja ik wacht toch nog maar tot donderdagochtend..