Na lang twijvelen en heel wat nagels bijten, heb ik vandaag toch maar de moed bij elkaar geraapt een testje te kopen. Ondanks dat ik de Microgynon 30 slik ben ik er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben, het streepje was nog maar erg licht maar wel duidelijk te zien. Ben erg geschrokken , want we hebben al een dochtertje van 2, maar wouden nog ff wachten tot volgend jaar met een 2e. Vandaar dat ik aan de pil ben gegaan, nadat mijn Mirena spiraaltje was afgezakt. Mijn vriend weet nog van niks, dau heb echt geen idee hoe ik dit nieuws moet gaan brengen
meis toch gefeliciteerd, en het zal even wennen zijn aan het idee maar het is wel weer een wondertje wat er in je buik groeit nu, helaas ontdanks de pil. Succes met vertellen.
( ik had er ook al op gereageerd in het andere topic. ) Ook van mij; Van harte gefeliciteerd!! Ik weet hoe erg je schrikt.. ik schrok me namelijk ook helemaal kapot, want ik heb ook dezelfde pil gebruikt, niet ziek geweest, en gewoon ongesteld geweest.. Tot in April het maar erg weinig was, en ik last van mijn borsten kreeg. Ik bleek dus ook al 13 weken en 3 dagen zwanger. Vondt het ook super moeilijk om aan mijn vriend te vertellen. Want die gaan er natuurlijk helemaal vanuit dat er niks kan gebeuren. (tenminste die van mij wel!! ) Ik kreeg geen leuke reactie, en het is nu dan ook mijn EX - vriend.. Maar gewoon vertellen waar het op staat meid! Je kunt er niks aan doen.
die clearblue is idd heel duidelijk gefeliciteerd meid ondanks de pil wil dit wondertje blijkbaar bij jullie komen
Van harte gefeliciteerd!! Bij onze eerste was ik ook dwars door de pil heen zwanger, schrikken is dat he! Ben benieuwd wat je vriend gaat zeggen.
Nou, hopelijk is het goed gegaan! Misschien viel het wel heel erg mee. En zo niet, zal het wel snel bijtrekken toch? Mijn vriend heeft toen ook echt een week de tijd nodig gehad om even bij te komen van de schrik, en daarna was hij. Toen was hij hartstikke blij!
Danique, gefeliciteerd!!! En natuurlijk is het schrikken. Hoe reageerde je man? Kan me voorstellen dat het onverwachts is!
Gefeliciteerd meis! Hier dito verhaal,alleen door de pil en nog geen kids! Vriend schrok zich kapot,en wil t eigenlijk liever niet! Ik laat het ook niet weghalen... Bange en onzekere tijden hee! Succes! Liefs XXX