heb sinds een paar dagen een paar keer per dag plotseling zo'n metaalsmaak in men mond. Smaakt echt pcies naar bloed. kan dat een symptoom zijn of niet?
kan een sympthoom zijn.. ik had echt een vieze smaak in me mond dat is sinds een paar dagen over.. maar nu maar afw8en! heb t nog wel heeeeeel afentoe ffies. maar ja mij word dan weer gezegt datk overal gelijk aan denk blablabla. nou maar het kan heel goed heb het zelf even gegoogled vooral die metaalsmaak komt vaak voor! hopelijk een goed teken
Ik had dit wel voor mijn NOD, een keer of 3-4. Na de posi test heb ik het nooit meer gehad. Ik hoop voor je dat het voor jou ook raak is!
hey meiden bedankt voor de reacties. Nog wachten tot zondag en dan doen we een testje.als de ongi er niet is hehe maar denk dat ik niet zwanger ben hoor. Ik laat het wel ff weten
Hey Petatje, Kan inderdaad een symptoom zijn, had ik vorige week ook en ik ben zwanger.Laten we hopen voor jou. Groetjes
ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter vanaf de innesteling last gehad van een ijzersmaak in de mond. dus ik herken het zeker wel en bij mij was het een teken dat ik zwanger was! dus ik duim voor je dat het bij jou ook zo is!
@ duchess : ik dus ook maar een paar x 3 of 4 x.. maar wel bijv een hele avond of dag zelfs. pff.en neit eeens echt metaalachtig gwn heel raar, kauwgom,tandenpoetsen, nix hielp! haha afw8en maar. @ petatje : spannendd!! zondag testen. volgens mij zeggen dr wel meer van oo ik ben niet zwanger hoor dit en dat. maar het komt altijd onverwachts he, hahaha. maar hopen dat je een posi test in handen houd van t weekend! en nog even succes met w8en! LIEFS!
Stella bij mij hielp dan ook niets inderdaad. Ook als ik at of dronk bleef de smaak aanwezig, maar bij mij was het meestal na 1 a 2 uurtjes wel weer weg. De eerste keer dacht ik dat het de zonnebrandcreme was die misschien in mijn mond gekomen was. (was op vakantie in de wachtweken) Maar bij de 2e keer wist ik zeker van niet en toen dacht ik joh, volgens mij ben ik zwanger. Maar dat gevoel had ik sowieso al heel erg sterk, heel raar. Ik duim dat het voor jullie allemaal ook een heel goed teken is!!!
ja bij mij hielp dus nix.. maar ik ben er nu al 5dagen vanaf ofzo! maar alles smaakte anders en soms ging t ff weg met tandenpoetsen voor een paar minuten haha kan nu al1 maar w8en w8en w8en. Had jij het trouwens echt een paar dagen 8tr elkaar 1 of 2 uurtjes? khad t vaak hele dag door en soms dan een paar uurtjes heeft 3 a 4 dagen geduurd nu nix meer. en dan nog 1 vraagje sorrie ik weet dat ik lastig ben, ma wil graag alles weten! hahaha.. als dit bij mij ook een sympthoom blijkt te zijn hoef je het dan niet iedere dag te hebben, iedere x blablabla. want heb het echt maar paar dagen gehad en k d8 als t een sympthoom is moet je het wel langer hebben gehad enz. maar het kan dus ook zo zijn dat het maar een paar dagen is en de rest van je zwangerschap totaaaal nix. en dan bedoel ik ook bijv paar dagen en dan paar dagen nix en dan als er8tr kom zwanger te zijn nog nix tot de bevalling. zo verward Sorriee! denk steeds bij sympt. van dat moet dan je hele zwangerschap duren anders is t g1 sympthoom :S trouwens van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!