eindelijk twee streepjes

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door heike, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heike

heike Lid

12 apr 2009
    15
    0
    0
    eindelijk staan ze er de twee lang verwachte streepjes ik hoop alleen dat het dit keer goed mag gaan ik heb het mijn man nog niet verteld ik ben bang dat ik de angst van zijn gezicht kan lezen zou het weer verkeerd gaan ik heb twee eerdere miskramen gehad 1 met 12 weken en 1 met 15 weken ik weet dat ik het hem moet vertellen is wel zo eerlijk maar ik wil eerst weer zelf aan het idee wennen

2. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Jeetje, snap dat je je heel dubbel moet voelen op het moment!

In iedergeval gefeliciteerd en ik hoop echt voor jullie dat deze zwangerschap goed blijft gaan!

Liefs,
    Fleur

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ook ik snap je gevoel heel goed!!

Toch gefeliciteerd en ik hoop dat het genieten snel gaat beginnen voor jullie!!

4. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Ik weet hoe je je voelt, maar ik zou het wel vertellen. Het verlicht de angst enigszins. Ik duim voor je dat het nu wel goed gaat. Driemaal is scheepsrecht toch........positief blijven denken dat probeer ik ook.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hopelijk lukt het je toch een beetje te genieten de komende maanden. en ja drie maal is scheepsrecht.

oh en gefeliciteerd natuurlijk :)

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd meis hopen dat alles goed mag blijven gaan. Betreft het vertellen, ik raad het je aan zo snel mogelijk gewoon te doen, je hebt dan steun aan elkaar, het is allebei jullie kindje. Sterkte hoor hoop dat de tijd mag vliegen tot je een goede echo hebt

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van! Hopelijk gaat het deze keer goed en heb je over een week of 36 een mooi mini mensje in je armen

Groetjes

8. heike

heike Lid

12 apr 2009
    15
    0
    0
    sorry maar ik kon het niet voor me houden is opok niet eerlijk als het mis zou gaan of goed mag gaan hij hoort er vanaf dag één van op de hoogte te zijn. Hij hoop alleen dat het goed gaat dat we niet nog een keer in een diep gat vallen.
    één troost hebben we we hebben al een geweldig zoontje van net 4 jaar maar het zou nog geweldiger zijn als hij er vogend jaar een broertje of zusje heeft in ieder geval bedankt voor jullie reacties wij gaan in ieder geval proberen te genieten en ik denk dat ons dat ook wel zal lukken

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!!:D geniet ervan!

Deel Deze Pagina