Hey meiden, Wou toch even mn verhaal kwijt! Ik was dus 19 augustus voor t laatst ongesteld, ik 1 dag na nod getest, maar niks. Een week later nog eens, weer niks. Ik dacht dus dan zal t wel ontpillen zijn, maat ik viel allemaal af en was ook nog steeds niet ongesteld. Na 2 maanden ben ik naar de ha gegaan om t een ander testen, waaronder de HCG. Nou was de uitslag...alles goed, maar een HCG waarde van 110, wat duidt op een zwangerschap, maar heel pril, denk ik. Heb nou een week later weer laten prikken en morgen de uitslag, ben zooo benieuwd! Jullie horen het nog en meiden, het kan dus best na negatieve testen alsnog raak zijn, maar misschien heb je dan een late cyclus! Succes...
Ja ben echt heel benieuwd!! Maar er is wel HCG aanwezig dus je zou denken....?? Misschien ist nog maar net! Meiden heel veel succes en hoop voor jullie ook een positieve test!! Liefs..
ha! mooi verhaal. 110 HCG wijst inderdaad op een zeer prille zwangerschap. je kan dan ook niet 2 maanden zwanger zijn, ik zou eerder zeggen dat je in de 4e/5e week zit. wel apart dat je dan een maand geen ongi hebt gezien.. hoop dat hcg verder gestegen is, succes!
Hij was nu afgelopen dinsdag 2176 dus dat is toch wel duidelijk!!! Meiden heel veel succes en hoop voor jullie snel een wondertje!! Liefs...
gefeliciteerd meid!!! geniet ervan. Bij mij was het zo ook gegaan. Ik werd niet ongi en op dag 40 had ik wel een posi ovu test. En 11 dagen later een posi zwangerschapstest. Maar als ik geen ovu tets had gedaan wist ik het ook niet van me ei en was ik ook ver overtijd. Ik had gewoon een cyclus overgeslagen denk ik. Dus meiden die niet ongi worden gewoon flink blijven klussen dus haha