zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by wolleken, Oct 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolleken

wolleken Nieuw lid

Oct 27, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    heykes,
    men vrien en ik hebben de voorbije weken niet echt gevreeen(omdat ik de pil niet neem)we willen een 2de kindje,maar moest op het moment wachten dat hij het echt wou.
    vondt dit stom om dan maar even de pil te nemen..
    de voorbije weken heeft hij wel zo met zen *** tegen men *** geweest en af en toe erin(soms langere momenten)hij is niet klaargekomen in me.
    nu heb ik 19/09 de 1ste dag van men laatste maandstonden gehad maar ondertussen heb ik ze nog niet(toch al een maand geleden)
    heb nooit men cyclus bijgehouden maar dacht toch nooit dat het zolang was.
    ook ben ik de voorbije weken enorm moe,geen energie..heb een 2 weken geleden men eisprong gehad(witverlies en wat krampen)
    zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn?
    men vriend lacht ermee en zegt dat ik wel schijnzwanger zal zijn..
    heb nog niet durven testen omdat ik da toch teleurgesteld zou zijn als het niet zou zijn.

zou het kunnen denk je?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Als je twee weken geleden pas je eisprong hebt gehad kan je elk moment ongesteld worden. De enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is toch echt even een testje doen. Succes ermee

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Testje halen bij de kv ben je van de onzekerheid af.

4. Alita

Alita Niet meer actief

nog afwachten en einde van de week testen....

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of je zwanger bent laat ik maar even in het midden.
    Maar de kans op zwangerschap is (hoewel die klein is) wel degelijk mogelijk. Een man hoeft niet perse klaar te komen in een vrouw, om zwemmertjes achter te laten. In voorvocht zitten deze namelijk ook al. En aangezien je zegt dat je vriend meerdere keren in jou is geweest. Kan het dus wel. Maar kleine kans hoor. Nog ff afwachten en dan toch maar een test zou ik zeggen.

Share This Page