Herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meis24, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    He meiden! Ik schrijf dit omdat ik gewoon mijn onzekerheid van me af wil schrijven.....
    Het zit zo:
    21 februari 2009 pilstop
    24 februari 2009 ongi (pilongi dus)
    30 maart 2009 menstruatie
    10 augustus 2009 menstruatie
    17 september 2009 menstruatie tot vandaag nog niets (dag 41)

(34-133-38-CD41 nog niets)

Ik ben gister ziek naar huis gegaan, omdat ik dus hoofdpijn had. Mijn tepels zijn wat groter dan normaal en ze zijn wat rozer. Ook wat lichte buikpijn. Soms wat licht misselijk. Verder heb ik sinds zondag weer vruchtbaar slijm! Echt net rauw eiwit! Terwijl ik dat ook rond dag 17 heb gehad. Ik heb O testen geprobeerd maar daar kon ik ook geen pijl op trekken; die zijn niet knalpositief geweest, wel wat donkerder op 4 oktober. Ik heb rond die datum ook regelmatig sex gehad en afgelopen zondag ook want ja je weet nooit waar dat slijm ineens vandaan komt. Ik test me een ongeluk met zwangerschapstesten (om de dag). Het zijn testen van sensitest, weet niet of iemand daar goede of slechte ervaringen mee heeft? Kijk het is toch logisch dat ik ALS ik niet zwanger ben ook gewoon ongi wil zijn?! Dan weet ik waar ik aan toe ben. Dit vind ik echt niks! Zijn er mensen die toevallig weten waarom je twee keer vruchtbaar slijm kan krijgen? Mijn klachten lijken heel erg op een aankomende menstruatie maar passen ook licht bij een zwangerschap, maar dan zouden de testen toch onderhand al wel positief moeten worden? Ik hoop in ieder geval dat ik niet weer richting de 133 dagen ga........ Liefs !!!

2. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    Oja ik kan ook gaan huilen om dingen waarvan ik normaal niet ga huilen.....maar ja kan natuurlijk ook zijn omdat ik niet zo lekker ben door die klachten....Liefs

3. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Tja, ik zou denk ik even afwachten en als je over een week nog niet ongi bent een test doen.

4. Alita

Alita Niet meer actief

al het slijm wat je hebt hoeft niet perse vruchtbaar slijm te zijn hoor.....

5. Alita

Alita Niet meer actief

als je negtief test kun je er ook gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent, om de dag gaan testen is niet nodig en daarbij maak je jezelf gek, snap het wel maar probeer nuchter te blijven en wacht gewoon nog even af

Deel Deze Pagina