Hallo Meiden, Ik durf het nog helemaal niet te geloven... Maar afgelopen zondag had ik een licht positieve test. Maandag en dinsdag al een stuk duidelijker en vandaag was de tweede streep heel goed aanwezig! JEEJ we zijn zwanger!!!! Spannend allemaal hoor. Het is natuurlijk nog heel pril. En hoewel ik onwijs blij ben maak ik me ook driect zorgen of alles wel goed zal gaan? Zijn er meiden die dit ook hebben of hebben gehad? Groetjes Bolle Buik (Bijna dan hihihi)
GEFELICITEEERDD!! ja denk dat iedereen de eerste weken erg onzeker is. wanneer heb je je eerste echo?
Hey meis, proficat!!! Ja dat is normaal hoor, dat heb ik ook! ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben, nu ongeveer 5 weken. Mag pas de 11e nov bij de vk komen..nog 2 weken wachten..maar ja..af en toe denk ik ,ben ik wel zwanger...omdat ik nergens last van heb! Maar dat is bij iedereen verschillend,ene heeft heel veel last ,ander nergens last van! Maar denk dat je toch heel je zwangerschap je onbewust zorgen maakt,maar word minder als je die 3 maanden voor bij bent, dan ben je toch al een stuk zekerder he! komt goed meis, goed positief blijven denken,ook al is dat soms moeilijk. We gaan van het beste uit, en een gezonde meid of jongen op de wereld zetten! liefs suus
Gefeliciteerd!! En gewoon positief blijven..... ik was ook erg ongerust maar daar schiet je niks mee op. Lekker van genieten!
Hallo allemaal, Bedankt voor alle felicitaties en alle meiden die ook positief getest hebben ook gefeliciteerd! Ik kan het nog maar moeilijk geloven... Maar toch is het zo af en toe loop ik naar de tests om even streepje te gluren en dan denk ik yes het is echt waar. Groetjes Bolle Buik
Gefeliciteerd en probeer ervan te genieten. Ook ik ben onzeker in deze tijd. Ik denk dat dat heel normaal is!