Hallo meiden. Ik heb 19 nov nod dag en wil pas 21 testen. maar ik heb nu heel erg las van wit doorzichtig slijm bij het afvegen. best veel ook. sorry voor dit woord gebruik. Ik ben 12 weken geleden bevallen van een zoon. hij was 2 dagen voor de bevalling overleden bij 38 weken zwangerschap. placenta was gesprongen. Gebeurt maar heeel zelden dus niet nu allemaal ongerust worden. maar ik wil nu dus alweer zwanger worden en ben overal op aan het letten. vorige zwangerschap was in een keer raak dus waren we er niet echt mee bezig. maar nu dus wel. en omdat jullie net pas zwanger zijn weten jullie misschien je symptomen nog wel. sorry voor mijn langer verhaal, maar ik wilde een beetje uitleg geven. groetjes Sabrina
Ten eerste wat erg dat jullie je kindje hebben moeten verliezen!dat lijkt me een ware HEL! Wil je weten wanneer je het best kan vrijen..?of de symthonen van een beginnende zwangerschap..?
Sterkte met dit zware verlies. Als je nu zwanger wil worden en je hebt doorzichtig en langdradig slijm dan ovuleer je (meestal) dus dan zou nu het beste zijn te vrijen.
Ja dat wist ik. maar het geval is dat ik vorige week 5 nov mijn eisprong heb gehad. en nu ineens langdradig slijm en doorzichtig.dus snap er niets van. groetjes
Hm... Ik weet niet ik ben net zwanger en mijn slijm is heel veel maar erg korrelig , maar ook sinds begin deze week, dus het zou kunnen? Even geduld denk ik? Ik heb in elk geval bergen slijm!