Vraagje over prikpil en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaCita, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaCita

MamaCita Nieuw lid

14 nov 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben Gestopt met de prikpil 2maanden geleden, En probeer zwanger te worden Ben dus ook weer 2x Ongesteld geworden Maar tussen door heb ik ook Bloedingen Dat vind ik best raar, Mijn urine is vrij donker en Vandaag Zat er stukjes bloed in.. weet iemand mischien wat het is? En kan je eigenlijk meteen zwanger worden na de prikpil? Heeft iemand ervaring mee? Ik hoop dat jullie me wat trug sturen Dike Kus MamaCita(L)

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo,

stukjes bloed kan inhouden dat het innestelingsbloed is. het vruchtje nestelt zich dan in.
    Als je stopt met de pil heeft het lichaam tijd nodig om zich te herstellen en de cyclus goed op gang te brengen. Het kan enige tijd duren voordat je cyclus regelmatig is. Een beetje bloed kan ook menstruatie zijn, omdat je net gestopt bent kan je lichaam van streek zijn. Ik had de eerste 2 maanden ook een regelmatige cyclus daarna werden ze tot 10 dagen langer. Er is helemaal niets van te zeggen hoelang je lichaam nodig heeft.
    Wij zijn nu in ronde 5 (voor ons eerste kindje).

Het kan dus gewoon zijn dat je zomaar zwanger bent ik zou over een aantal dagen een testje te doen dan weet je het zeker.

Laat nog even weten hoe het afloopt...

succes,
    groetjes Dorianne

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik zeg een testje doen....