Nou ik het forum zwangerworden had ik ook al een kopje...maar ik plaats hem nu hier. want ik ben toch wel zwanger!! ben zo blij en het is nog onwerkelijk. en nou vallen alle symptomen op hun plaats en klopt mijn gevoel toch wel. dat wilde ik even laten weten!
congrats!! gefeliciteerd meid! Heerlijk dat alles op zn plaats valt..genieten maar..al zal het idee wel even wennen zijn (dat vond ik beide keren)
als eerste natuurlijk gefeliciteerd! berekenen: heb je een idee van hoelang je normale cyclus is? normaal gesproken als je cyclus redelijk rond de 28 zit, kan je uitgaan van je eerste dag van je laatste menstruatie. heb je een langere cyclus bv 32 dagen, dan zou ik 4 dagen van het aantal weken afhalen. heb je een kortere cyclus bv 25, dan zou ik 3 dagen erbij optellen, snappie? er zijn ook van die calculators (ook hier op de site...)
hoi! dank je wel. ja heb het inmiddels berekend ik ben 5 week als het klopt via de berekening. ben echt blij ik hoop dat het goed gaat. maar het voelt wel goed zeg maar!