help heb net een etst gedaan geeft tw ee streepjes aan 1 donkere en 1 lichte dus volgens mij ben ik zwanger maar woensdag is pas mijn nod zal ik woensdag nog een keer testen ben helemaal gespannen
hey meis, een streep is een streep zoals ze hier zeggen. Dus bij deze GEFELICITEERD meis. Geniet er lekker van Kareltje
Nou meis, heel voorzichtig gefeliciteerd. Een streep is een streep. Maar pas op, je test nu 2 dagen voor jouw NOD, dus kan nog van alles gebeuren, wat ik natuurlijk niet wens, maar wel voor waarschuw om teleurstellingen te voorkomen. Succes de komende dagen
Precies. Je was me voor Cath met de wijze woorden Ik test NOOOOOIT voor m'n NOD. Juist om die reden. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het goed blijft gaan. Ik duim voor je Liefs, Gerrina
Je bent zwanger, gefeliciteerd! Maar zou over paar daagjes nog eens testen...hoop dat je dan een vette dikke streep hebt! Liefs
Ik wil je alvast heel voorzichtig feliciteren, Droppie. Ik hoop voor je dat die lichte streep nog donkerde wordt.
hier ook een voorzichtige felicitatie maar blijf wel met beide beentjes op de grond he... ik had ook 2 dagen voor mn NOD getest en werd vervolgens na 2 dagen overtijd toch ongi... wil je blijdschap niet verpesten, maar het kan nog allebei de kanten op.... ik duim natuurlijk voor de goede.... Liefs, Daan
ja ik probeer nog maar nergens op te rekenen en woensdag of donderdag ga ik nog wel een keer testen als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk en dan zien we het wel
en bedankt voor al jullie lieve ,reacties en ik hoop en duim dat het voor jullie ook snel raak zal zijn en voor diegene die zwanger zijn geniet ervan