Hey lady's Hier ben Ikk weer.. Mijn NOD was vorige week do/vrij maar nu nog steeds nix.. Ik ga nog ff wachten met testen, want ik durf nog niet.. :S hihi.. Maar ja, ik heb verder nie echt last ergens van ofzo... Dus we gaan er niet van uit.. Al hopen we natuurlijk van wel!! Ik ga denk ik het weekend testen als ik dat volhou.. Ik laat wel iets weten!!! (Gaan jullie duimen??) Liefs Ikk!!
Hoi Ikk, heb je een cyclus die altijd gelijk loopt, of wisselt het heel erg? Want 8 dagen overtijd is niet niks!
tot nu toe gelijk... 1e mnd wel goed een paar dgn late rgeloof ik en 2e mnd overgeslagen, tenminste 2dgn beetje heeeel licht gekleurdslijm op die datum en afgelopen maand, ronde 3 zeg maar.. gewoon op de normale menstr en goeie datum.. Maar bij ronde 2 had ik geloof ik 3x getest en was nega, vandaar dat ik nu nog nie heb getest.. We gaan het ff afwachten...
Wat spannend zeg! Knap dat je nog zolang kunt wachten met testen!! Ik duim voor je dat je zwanger bent!!
Wil zelf wachten.. ook om teleurstelling een beetje uit te stellen denk ik.. hihi.. En als het wel zo zou zijn, dan ben kan ik er een week bij tellen.. jeeh... Zei tegen me mannetje; de dag dat we gaan testen zal ons leven voor altijd veranderen.. (mocht het zo zijn) raar idee is dat wel... Maar laten we nog ff wachten, tuurlijk knaagt het wel.. hij nam vandaag een test mee naar huis.. hihihih, toch nog ff wachten!!!
Als er zaterdag nog geen zijn gaan wij testen!! Nou Ikk..veel succes..me duimen draaien weer overuren!! duim duuiim duuuiiiiiiiimmmmm duiiiiiimmm!!
We gaan het ff volhouden tot zaterdag hoop ik!! Vokgens deze calculator kon ik de 12e al testen, maar ik ga echt ff wachten hoor!! Al zo ik zelf een cyclus hebben van 35 dgn dan kon ik vndaag testen.. heb ik net ff naar gekeken, stom he? hihih Ik hou jullie op de hoogte.. En fijn dat jullie allemaal reageren!!! Jeeh Liefs!!!!
Hey meiden! Bedankt voor jullie reacties.. Echt fijn! Maar ja, heb getest vanmorgen en hij was nega.. :'( Vind het heeeeel raar! Nu gaan we maar wachten tot 15 okt. kijken of het dan is geweest? Ik snap er nix meer van.. Vind het echt kut!!! Ik hoop alleen als het weg blijft dat ik wel zwanger kan worden.. Dan is ie misschien 15 okt. een + Anders weet ik het niet meer hoor! Maar bij deze heb ik jullie ff op de hoogte gebracht! Liefs Ikk!!!
lieve Ikk, Lijkt wel in de lucht te zitten heb ook na 6 dagen overtijd negatief getest! Ik has precies wat jij had lekker wachten om teleurstelling te voorkomen.... Nou meis wens je heel veel succes en sterkte hoop net als jij ook binnenkort op 2 streepjes! liefs nina
Lieve Ikk en supertallie de hoeveelste ronde is dit voor jullie? Ikk ik zag dat jij van plan bent om pas weer over bijna 3 weken te testen waarom zolang? Ben beetje aan het dubben wanneer ik nog een keertje ga testen en jij supertallie??? kus Nina
Hey meiden! Ik weet niet of jullie mijn laatste bericht hadden gelezen, zo komt ie weer ff boven aan. Ze zijn er nog steeds nie en ik weet niet goed wat ik hier mee moet doen. Zal ik gewoon wachten tot 15 okt? Misschien komen ze dan wel. En weet iemand of ik evt. wel zwanger zou kunnen raken? Die kans is zeker heeeel klein. Pppppffffffff. Liefs Ikk (ronde 4 of toch 5?)
Lieve Ikk, Ik zou nog 1 week afwachten weer testen en als die dan negatief is naar de huisarts voor bloedtest! helaas ben ik na 10 dagen vertijd ongi geworden even flink uitgehuild en nu weer verder! succes! liefs nina