hallo allemaal, normaal gesproken voel ik me eisprong goed, dan heb ik krampen rechts in me buik. maar nu voel ik niks, jaa misschien een heel klein beetje, maar dan denk ik dat is omdat ik moet plassen ik ben nu heel erg onzeker, bang dat ik geen ei heb gekregen of krijg vandaag normaal gesproken word ik altijd heel erg regelmatig ongesteld, elke maand op de 16e, elke maand is het hetzelfde. nu voel ik me wel zwanger, ik heb vannacht heel erg veel wakker gelegen, dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook toen ik het wist, maar nu heb ik natuurlijk nog geen test gedaan, maar het voeld zo. ik zeg de hele dag tegen mezelf dat ik daar niet aan moet denken en wacht de hele tijd op mijn ei, die pijn, en ik word er heel erg onzeker van heeft iemand van jullie misschien ook gehad dat je je ei niet voeld en dat je toen zwanger was? bedankt voor het lezen
Als je een testje doet weet je het zeker... Ik heb het ook af en toe hoor dat ik mijn eispring niet voel, terwijl ik hem normaal aan voel komen met pijntjes. Soms voel ik er niks van. Anders misschien een ovu testje doen?
jaa zo'n testje zou ik kunnen doen, maar heb ik niet in huis, en eigelijk heb ik dat nog nooit gedaan dus weet niet welke ik moet hebben en waar ik het moet halen
Ok, je hebt verschillende merken, ikzelf gebruik ze van cb (digitaal) maar zijn redelijk prijzig, die van kruidvat zou ik niet nemen die geven vaak vals positief. Merk je niks aan je afscheiding ofzo? Anders denk ik toch dat een ovutestje je wat meer zekerheid kan geven....
ik had gistere wel afscheiding, maar vandaag nog niks van gemerkt, vanmorgen gezwommen. ik heb net wel even getempt en dat was hoger dan de andere dagen, dagen hiervoor was het 36,9 (2 dagen gekeken) en net 37.0 maar ik heb daar ook nog niet zoveel verstand van. straks als me meisje wakker is zal ik eens naar het kruidvat gaan en kijken voor zo'n test, maar de tests geven toch een aantal dagen positief?
Als je eisprong eraan komt dan wordt de test steeds meer positief, als de teststreep net zo donker is als de controlle streep is hij positief. Daarom gebruik de digitale van cb, geen gestaar naar streepjes je krijgt een rondje (negatief) of een (positief). Succes meid. O ja als je tempt, moet je dit niet op de helft vd dag doen, dit kun je het beste doen als je s'ochtends wakker word en nog niet uit bed bent geweest En....ik zou gewoon lekker klussen deze dagen
dank je wel! ik las al ergens dat je beter niet midden op de dag kan tempen, maar dat wist ik nog niet, zal het morgen gaan doen maar ik plas wel vaak snachts is dat niet erg dan? of moet ik het dan snachts doen? echt super dat je reageerd!
graag gedaan hoor, het kan wel invloed hebben op je temp als je er s'nachts uitmoet om te plassen maar toch beter om dan te tempen voor je je bed uitkomt s'ochtends i.p.v. s'middags. Ook is het het beste als je iedere ochtend om dezelfde tijd tempt. Nou meid succes en ik blijf eventjes meekijken hier wat de uitkomst wordt.
dank je wel voor je informatie ik ga vanaf morgen, telkens rond dezelfde tijd tempen maar ik moet er echt wel uit snachts, ik probeer het soms wel op te houden, maar de laatste weken moet ik vaker plassen en anders kan ik niet slapen. ik ben zo zenuwachtig, sorrie. ik zal je laten weten wat de ovu test zegt
heb net een ovutest gedaan en een licht en donker streepje dus nu hoop ik dat vandaag eerder al me ei is gesprongen, kan dat? ben echt heel erg onzeker nu, en bang dat ik alles verkeerd heb gedaan
He bah niet onzeker worden nu meis Doe morgen anders nog een ovu testje meis, misschien is hij dan wel donkerder en heb je je ei nog niet gehad. Als hij niet donkerder wordt dan is je ei indd al geweest. welk merk ovu testen heb je eigenlijk gehaald. liefs
me man heeft ovutesten gehad, iets met pret ofzo? weet niet meer, zal zo eens kijken. maar ik hoop dat me ei dan vandaag is geweest, kan dat? want we hebben gistere geklust omdat ik dacht dat het gistere me vruchtbaarstedag was, dan zou het kloppen dat die test nu niet meer hoog aan geef toch?
Het zou inderdaad kunnen, de ovutesten geven normaal de piek van je ovulatie aan en na de piek springt ong 24 uur later je ei. Ik ga duimen voor je dat hij raakgeschoten heeft Bedoel je misschien predictor??
jaa die bedoel ik, net gaan kijken, en had het helemaal fout sorrie. ik hoop ook dat de banner klopte en dat het raak is! ben zo zenuwachtig nu omdat ik gewoon van die banner uit ben gegaan en ik nu ook geen ovu pijn heb, misschien is dat wel een sympthoon? dat als ie bevrucht word dat ik het niet voel? ik hoop het echt!!! vind het erg fijn dat je met me praat en me helpt!
Ik hoop met je mee meis Graag gedaan hoor daar is dit forum toch voor hou je me op de hoogte want ik ben wel heel benieuwd, ga je morgen nog wel een ovutest doen voor de zekerheid?
jaa ik ga morgen nog zo'n test doen en als ik in de ochtend me bed uit kwam ga ik ook tempen ik hou je op de hoogte. me zenuwen gieren al de hele tijd door me lijf, en net ook verslagenheid dat ik dacht dat ik het helemaal verkeerd had gedaan, maar ik heb eigelijk altijd al een hele regelmatige cyclus gehad dus dan kan het goed zijn dat de banner klopt toch? dank je wel, het doet me heel erg goed om met iemand erover te praten dank je wel
Het kan indd zo zijn dat je banner klopt. Hoelang ben je eigenlijk bezog voor een 2e wondertje? Mijn cyclus is ook regelmatig althans de laatse 6 maanden is hij ineens van 28 naar 30 dagen gegaan, maar ik heb een langer LF, gemiddeld is het 14 dagen van ei naar ongie en bij mij is dit 16 a 17 dagen. Als je nog eens ergens mee zit je weet me te vinden Ik hou je in de gaten
dit is eigelijk onze eerste ronde, dat we hebben geklust op de vruchtbaarstedag (tenminste dat hoop ik) ik heb eigelijk de laatste maanden altijd pijn gehad in het midden van me cyclus dus ik dacht dat dat me eisprong moest zijn, en ben er vanuit gegaan dat me banner klopte (dus dat hoop ik dan ook maar) deze 1e ronde zijn we er eigelijk helemaal voor gegaan omdat ik dacht dat ik wist wanneer we moesten klussen en heb dat goed in de gaten gehouden, en daarvoor eigelijk niet echt. ik ben echt zenuwachtig en onzeker nu omdat ik bang ben dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan ik zeg de hele tijd tegen mezelf dat ik dat niet moet doen maarja, ik was zo blij dat ik nu dacht te weten wanneer we moesten klussen en dat ik dan zwanger kon raken, maarja nu is het maar afwachten of de banner klopt, wel ben ik altijd al heel erg regelmatig ongesteld geweest, dus dan denk ik bij mezelf dan zal er toch ook wel een grote kans zijn dat de banner klopt?
Hi! Nog eventjes over je vraag of het kan dat je je ei niet voelt: volgens mij wel hoor. Ik voel de ene maand niets en de andere maand weer heel veel. Hoe dan ook sterkte, ik duim voor je dat het toch raak is deze maand!
dank je wel! ik ga er maar aan proberen te denken dan me banner gewoon klopt en dat ik het goed heb gedaan anders maak ik mezelf alleen maar gek maar toch blijft de onzekerheid nu nog wel een beetje