Zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door santje25, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. santje25

santje25 Lid

29 dec 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 santje25, 4 jan 2010
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
    Ik heb al eerder een bericht gepost met de vraag wanneer ik me nu moet testen aangezien mijn menstruatie soms wel 2 maanden kan overslaan. De laatste tijd werd ik steeds 1 a 2 weken te laat ongesteld. Inmiddels ben ik nu 6 dagen overtijd. Mijn borsten zijn in tegenstelling tot wat ik normaal altijd heb voor mijn menstruatie: super zacht en ze doen helemaal niet pijn. Ik heb veel hoofdpijn wat ik normaal nooit heb en ook erg veel witverlies Zo veel zelfs dat ik me geregeld meot verschonen (sorry voor de details). Ik heb ook een paar dagen lang een heel vol gevoel gevoelt onderin me buik en een soort van geklop enzo (maar dit kunnen misschien ook mijn darmen zijn) .Ik heb 4 dagen geleden ook al een test gedaan zo'n vroege zwangerschapstest. Die was negatief. Nu wil ik morgen weer testen of is dit te vroeg? En kan je echt zwanger raken van alleen voorvocht (wat bij mij dan dus het geval moet zijn?). Ik merk dat ik de hele tijd op mijn lichaam aan het letten ben en ik maak mezelf helemaal gek hiermee. Wat ik me tevens afvraag is dat de ene site zegt dat zachte borsten een teken zijn van zwangerschap maar ergens anders staat weer dat pijnlijke en gevoelige borsten een teken zijn. Ik snap er niets meer van en ik hoop op een reactie.

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Als je echt bezig bent met zwanger worden is het ivm je onregelmatige cyclus misschien handig om te tempen? Dan weet je als t goed is wanneer je je ei hebt en wanneer je dus 14 dagen na ei bent en ongi moet worden..

Ivm met de boobs, t verschilt zo erg per persoon.. de een heeft juist zachte borsten en de ander gespannen.. t merendeel heeft last van gespannen borsten.. ik heb dat trouwens elke laatste 2 weken van de cyclus hahah dus bij mij zegt t niks(is alleen maar leuk voor manlief :D ) .

Als je nou niet bezig bent met zwanger worden is die onregelmatige cyclussen helemaal naar, kan me voorstellen dat je elke keer in de stress zit als je te laat bent.. is er een rede waarom je geen pil slikt?

3. santje25

santje25 Lid

29 dec 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 santje25, 4 jan 2010
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
    jah ik wou ook juist weer met de pil beginnen (was even een tijdje pil moe) maarja dan moet ik wel ongesteld worden... maar ik weet dus echt niet wanneer ik moet testen aangezien ik zo onregelmatig ben elke keer. Mijn laatste menstruatie was 28-11-2009

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Pff, ja is lastig als je cyclus zo onregelmatig is..

Kan me voorstellen dat je morgen toch ff wilt testen, ik zou je trouwens de kruidvat testen aanraden, die van 2 voor 5 euro (wit doosje).. Die zijn erg gevoelig en geven geen indrooglijntjes dus ook geen getwijfel als t goed is...

Kan geen kwaad om morgen al te testen, misschien dat je lichaam je ongi tegen houdt door je onzekerheid? Dan moet een testje meer zekerheid geven en wordt je vast vlak erna ongi :) ...

Sterkte meid.. hoop dat je snel je ongi hebt..

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je hoeft niet persé te wachten op je ongi om weer met de pil te starten. Wel moet je natuurlijk zeker weten dat je niet zwanger bent. En ook moet je de gehele eerste strip oppassen met vrijen, omdat je dan evt niet hebt gewacht op je normale cyclus.

Dus als je je onzeker voelt door die gekke cycli, dan zou ik zeggen.... een test gaan doen, is t'ie negatief, dan kun je direct met een pilstrip beginnen.

6. santje25

santje25 Lid

29 dec 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb weer getest maar nog steeds negatief en ik weet dus ook niet zeker of ik zwanger ben dus nu met de pil gaan beginnen lijkt me niet verstandig. Ik lees namelijk hier van veel vrouwen die al ruim overtijd zijn en ook steeds negatief testen maar uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn. Ik begin echt gek te worden merk helemaal nergens aan dat ik ongesteld moet worden. En krijg steeds meer vage symptomen die weer lijken op de eerste symptomen als je zwanger bent.

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Mop ik zou gewoon naar de huisarts gaan en vragen om een bloedtest, dan heb je zekerheid en kun je wel of niet met de pil gaan beginnen... kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt meid...

Deel Deze Pagina