De hond

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mirre, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Buiten alle lichamelijke symptomen die ik lijk te voelen is er nog iets.
    Wij hebben een hond waarvan ik gek ben , en hij van mij...
    Dat is opzich niets vreemds, maar het 'lijkt' nu wel uitzondelijker hij kruipt helemaal in me!
    Wil niets anders dan bij me zitten...strak tegen me aan.
    Het aparte is dat toen ik eerder zwanger was in juni hij hetzelfde deed.
    Je zou toch zeggen... ;)

Zijn er meer dames die dit met hun hond cq dier hebben meegemaakt voor hun NOD ../ze zelf wisten dat ze zwanger waren?

Mirre

2. Niet meer actief

Hoi Mirre,

Ik heb 2 katten en een hond.

Deze zijn u ook erg aan mij gehecht ik hoef maar te roepen en ze zijn er meteen. Het is nu wel wat minder als dat het was, maar ik vond het wel heel appart.

Gr. Nathasja

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat had ik ook. Normaal is mijn hondje ook wel aanhankelijk, maar ik merkte in de eerste week dat ik ongi moest worden, en dus zwanger bleek, dat hij steeds meer naar mij toe trok. Echt anders dan anders

Nu vind ik het nog wel leuk, maar ik wil graag dat het minder wordt, ik wil straks niet dat hij te jaloers wordt namelijk met de baby.
    Ik ga in januari mijn hond niet meer eten geven. Dat moet mijn vriend doen. Vaak wordt hij dat automatisch meer gefixeerd op mijn vriend, hoop ik.

Maar ik denk dat een hond of kat het zeker wel aanvoelt. Ik hoop het voor je, ;)
    Ik duim voor je dat het zo mag zijn,

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mijn kat wordt nu aggressief als hij niet OP mijn buik kan liggen :confused:
    niet te flimen, midden op mijn buik. en naar mijn vriend kijkt hij niet om haha terwijl het oorspronkelijk zijn katten zijn.

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    onze hond gaat ook af en toe wel eens iets dichter bij me liggen en ze is ook weer een beetje jaloers als mijn mannetje en ik elkaar ff knuffelen.

Verder merk ik weinig aan haar.

6. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Onze hond was in het begin niet aanhankelijker naar mij, maar achteraf gezien wel veeeeel beschermender. Hij viel zomaar ineens uit naar andere honden en wij snapten er niets van. Achteraf bleek ik toen al zwanger te zijn maar wisten we het nog niet ;)
    Wel had onze hond ongeveer 2 weken voor de bevalling dat hij OVERAL heenging waar ik heenging. Zelfs als ik wat drinken in ging schenken liep hij achter me aan.
    De kraamhulp zei later dat hij toen al voelde dat het eraan zat te komen. Dus als je dat hebt.... ;)

7. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Toen ik pas zwanger was liep mijn hond ook als een gek achter mij aan.
    Nu gaat het beter maar hij is veel voorzichtiger geworden met mij :D

Mijn kat word ook agressief als ze niet op mij mag liggen en nu heeft mijn man liever niet dat de kat nog te veel rond mij hangt :)
    De kat komt meestal op mijn buik liggen(als ze braaf is mag ze dat nog)
    Soms helemaal en soms alleen met haar kopje of een pootje :D

8. Niet meer actief

ik ken het verhaal met een poes, die was niet meer weg te slaan bij mij en sliep s'nachts tegen mijn buik aan of boven mijn hoofd hihi soms best wel irri, maar dieren voelen het heel erg snel aan of iemand zwanger is.

was laatst bij mijn ex man (daar is de bewuste poes dus) en was toen nog zwangere en ze kwam weer gelijk bij me liggen hihih

hoop dat als ik mijn dochter weer bij haar vader breng over 2 weken dat ze weer bij me komt liggen :D

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hier ook hoor, wij hebben 4 katten en zeker 2 ervan willen constant in mn buurt zijn. Vooral onze kitten, heeft gisterenavond de hele avond op mn buik gelegen, de andere katten zijn nu ook de hele tijd in de buurt.

Liefs,
    Duveldraakje

10. simalex

simalex Bekend lid

Onze hond is veel beschermender en idd niet bij me weg te slaan. Toen ik de vorige keer een MK kreeg wilde ze de hele zwangerschap nix van mij weten, grommen en ze liep steeds bij me weg. Waarschijnlijk heeft ze vanaf het begin gevoeld dat het niet goed zat daarbinnen.

Groetjes Simone

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb met de hond het omgekeerde meegemaakt,die wilde opeens niks meer van mij weten,nu gelukkig weer wel,en de katten tjaaaaaaaaa die maken ruzie wie er op schoot mag,Hihihihi en het mooie is als er 1 ligt te knorren op mijn buik voel ik de kleine druk bewegen,zou het door het knorren komen :confused:

12. Niet meer actief

Mijn hond is erg gehecht aan mij , maar het lijkt wel alsf het de laatste weken erger geworden is.
    Normaal gesproken gaat ze meteen naar mijn moeder toe als ik bij haar op bezoek ben , maar de laatste paar dagen groet ze mijn moeder kort en komt dan meteen bij mij op de stoel liggen....volgens mij voelt ze dat er iets gaat gebeuren. ;)

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb zelf geen hond maar de honden van anderen zijn niet meer bij me weg te slaan! Ze zitten strak tegen me aan.

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb zelf een kat, maar die wil echt bijna niks van mij weten hoor! Voordat ik zwanger was, kon ik alles met de kat! Hij luisterde ook alleen naar mij... Maar sinds dat ik zwanger ben kijkt hij soms niet eens naar me om hoor! Alsof ik niet besta...

Mijn ouders hebben een hond en daar is het juist compleet andersom. Eerst kwam de hond ook wel eens naar me toe, maar sinds de zwangerschap is de hond niet meer weg te slaan bij me! Als ik me kont al draai staat mevrouw achter me om mee te gaan!

Het kan alle kanten op met de beestjes! Alhoewel hoop ik dat mijn kat zich toch bekeerd, want ik mis het beestje echt wel, vooral 's avonds kwam die altijd bij me liggen en nu al die weken al helemaal niet... :( Zelfs als hij bij mij gelegd word rent meneer snel weg...

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Toen ik zwanger was, werd ik gek van m'n ene kat, hij plakte zowat aan me, en hij zat de hele tijd aan me te snuffelen, net of hij het rook.

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ..........nu ook weer...
    Zit op de bank te laptoppen en hij kruipt bijna in me.
    Ligt nu met z'n hoofd op m'n been met de oogjes dicht.
    Echt heel lief en eerder vandaag zat ie ook aan me te snuffen.
    We wachten het af, maar frapant is het wel.

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou Mirre, ik hoop dat het iets moois beteknt. hier draaien de duimen op volle toeren ;)

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dank je, lief van je!
    Ja , dat hopen we zeker en duimen ook heel hard.

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze zeggen wel dat dieren het aan je merken, mijn hondje ging de hele tijd met zijn kopje op mijn buik liggen.

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mirre ik hoop dat je hond kleekr al lang weet dat je zwanger bent ;)

Ikheb zelf 2 border collies maar daar merk ik niks aan. Het zijn ook niet zo'n echte knuffelhonden die ravotten liever met elkaar ;)

Deel Deze Pagina