ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik heb vannochtend vroeg al getest, maar nu pas denk ik van ja, ik ga naar de ik ben zwanger kant Ik heb op 12 april mijn mirena spiraal laten verwijderen, en nu is het zo ver............... WE ZIJN ZWANGER! Het voelt heel erg onwerkelijk en ik kan zomaar een grijns krijgen van oor tot oor en als ik me hubbie zie word ie nog groter. Hoewel het mijn derde zwangerschap is en ik al twee geweldige kids heb voelt het bijna weer net zo als de eerste keer Ik wou eerst nog even w88 met testen maar omdat ik deze maand ook tempte, dachten we gisteren van als me temp vandaag ook nog hoog zou zijn op DPO 15 gaan we testen. Ik heb ook het geluk gehad dat ik altijd een nette cyclus had en dus (vrij) zeker was dat ik vandaag één dag overtijd was. BEN ZO BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! ik geniet echt iedere dag van dit forum, zoals sommige van jullie ook weten is dit zo'n beetje het eerste wat ik doe, update, en s'avonds nog ff afsluiten met iedereen die het nodig heeft een knuffel te geven en een hard onder de riem te steken, en natuurlijk altijd aan het mee wensen, hopen, duimen en [-o<. ik vind jullie stuk voor stuk TOPPERS!! ( de datum was ik vergeten goed te zetten , het was dan ook tegen 5 in de morgen en ergggggg excited)
Ook hier dan maar een dikke felicitatie knuffel voor jou! Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe meis, het is jullie gegund!
wat een mooi verhaal toen je het vertelde aan je mannetje. jij ook gefeliciteerd he ik kan het nog steeds niet bevatten. geniet van je zwangerschap
Van harte gefeliciteerd andere vroege vogel geniet ervan met vroege teugen ! We zullen je missen bij de tempgirls;..! Ga maar lekker drijven !
knuffel terug en proficiat. Wij krijgen ook onze derde, dus begrijp wat je bedoelt. groetjes Patricia
Gefeliciteerd En het blijft iets bijzonders he zwanger zijn, ik ben nu zwanger van de 2e en vind het nog steeds spannend, bijzonder en leuk
Gefeliciteerd! Vorige maand alle2 alle klachten die spontaan weer verdwijnde...en deze maand gewoon alle2 zwanger! Joepieeeeeeeeee