Wie ervaring met vroege eisprong ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilalien, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik had graag advies omtrent mensen die een vroege eisprong hebben gehad in het verleden :

-In de zin van of dit goed /slecht is ?
    -Zijn jullie hiermee wel/niet zwanger geworden ?
    -Heb je een eisprong als je vroeg in de cyclus je temperatuur stijgt en vage ovutesten hebt (zie fotoalbum)
    -...

Groetjes Lilalien.

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi,

Ik had in december een vroege eisprong, op dag 10 en een cyclus van 25 dagen, vrij kort dus. Mijn temperatuur kaart was die maand ook heel vreemd en onduidelijk dus...denk dan niet dat het heel goed is of zo. Een eitje begint te rijpen vanaf je menstruatie en heeft 9 dagen nodig. Zelf denk ik dan dat als je op dag 10 al een eisprong hebt dat het eitje misschien niet van goede kwaliteit is...te klein of zo, maar goed ik ben geen arts.

Het was die maand dan ook niet raak maar meer omdat we te laat waren denk ik dus in dat opzicht geen ervaring of je er zwanger mee kan worden.

Ik heb die maand ook ovutests gebruikt maar daar kwam niets op. Die tests KUNNEN een eisprong opsporen maar dat hoeft dus niet. Ik zou er dus niet 100% op vertrouwen. Je LH piek komt namelijk een paar keer per dag met vlagen en dat zou dan zichtbaar worden vanuit je urine. Het kan dus net zijn dat jij hem mist. Dit heb ik ergens gelezen. Ik vind het te duur om er steeds mee te experimenteren.

Ik temp wel al maanden en heb goed inzicht in mijn cyclus. Is dat voor jou een optie misschien?

Veel succes met zwanger worden!

Charlie

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    In dec '03 was ik gestopt met de nuvaring.
    22 dec nuvaring verwijderd, 24/25 dec mijn ontrekkingsbloeding gehad. En volgens berekening termijnecho, moet ik op 27 dec al bevrucht zijn.
    Dat is mijn ervaring met een vroege eisprong. En in mijn geval heeft het dus goed uitgepakt want mijn zoon is inmiddels 5:D

Groetjes Gwen

4. Lilalien

Thx voor de reacties ,

zie maar naar men chartje ,hij is gezet het kruis dus nu maar afwachten wat het zal geven ,

ben erg benieuwd!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja dat ziet er echt uit als een eisprong. Spannend! Volgens mij is het niet slecht hoor. Wou dat mijne wat eerder kwam ;)

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Komt trouwens ook omdat je hebt ingevuld dat je waterige en eiwitachtige afscheiding hebt.

7. Lilalien

ah ok eens foefelen ,zien wat hij doet;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bij mij heeft ook ook wel eens een eisprongkruis neergezet en toen 1,5 week later verplaatst.
    Maar als je waterig en eiwitterige afscheiding had dan is het waarschijnlijk toch echt je eisprong geweest!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha zelfs zonder die info laat hij hem staan! Rustig afwachten voor jou, de wachtweken gaan vroeg in deze maand ;)

10. Lilalien

hihi idd.ach we zien wel ik heb nog een paar ovulatietestjes liggen.
    Jij ook veel succes!!!

11. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Hi,

Nou, mijn moeder kreeg dr eisprong op dag 6 en ik ben daar het resultaat van!! Dus.. tja,... gewoon klussen!!

Grtz. Linnieke

12. Seth

Seth Niet meer actief

heb twee keer een vroege eisprong gehad.....(CD 10 met cyclus van 33/34 dagen) en twee keer zwanger.....

Eerste keer was net na vmk... en de laatste keer dus 6 weken geleden... :)

13. Lilalien

Goh ik hoor toch leuke verhalen hier.
    Voel vanalles broebelen beneden ,

ofwel moet er nog iets komen ,maar zo vroeg iets voelen na een eisprong kan toch niet? ??

Gekke boel een vrouwen lichaam

Deel Deze Pagina