Wij gaan het ook proberen ik ben gespanne

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linnie89, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie89

linnie89 Lid

15 okt 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Af gelopen vrijdag heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen.
    Wat krampen gehad gehad, en normaal gesproken zou ik zondag de eisprong hebben.

Zaterdag hebben we even "geoefend" tja wie weet zou het kunnen?
    Maar zondagmorgen begon ik veel bloed te verliezen "sorry" echt vuurrood het voelde net of ik in mijn broek plaste.

En maandag middag was het ineens helemaal over.
    Wij hebben inde avond nog een poging gemaakt hoewel ik denk dat ik niet meer vruchtbaar kan zijn na al dat bloed.
    En die avond weer een lading bloed met stolsels.

Ik raak er best wel gespannen van.
    Wat is dit? hoort dit bij het verwijderen van mirena, of ben ik nu ongesteld?

ben 10 jan voor het laatst ongesteld geweest, zou 7 feb pas week moeten worden.

wat adviseren jullie?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bloed hoort er bij, maar als het nu weer zo erg gaat bloeden zou ik even de ha bellen als ik jou was.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hoe kun je als je vrijdag je mirena laat verwijderen zondag al je eisprong hebben? Je lichaam moet eerst even wennen aan het feit dat ze geen anticonceptie meer heeft.
    Ik denk dat het gewoon een tussenbloeding was dan.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Probeer te ontspannen,. hoe moeilijk het ook is. We hopen allemaal op 'binnen een maand zwanger' wonders maar de realiteit is dat het meestal echt wat langer duurt.
    Je lichaam heeft even nodig om te wennen dat de mirena weg is en houdt misschien wel grote opruiming. Ik zou het even rustig afwachten, klussen als je zin hebt en ontspannen doorgaan met foliumzuur slikken ;)

5. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    als je een spriraal heb laten verwijderen moet je zoozi wachten tot je volgende menstruatie anders heeft het meer kan op dat je zwangerschap niet goed af loop om dat je dan niet genoeg slijm heb op geboud ik heb mij spiral 4 dec laten verwijderen en dat zei dus mijn gyn

ps ik werd 2 dagen laten ongi

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Je cyclus gaat niet gewoon door zoals die was met de spiraal want nu moet je eigen lichaam het weer doen. Waarschijnlijk was dit een soort opruiming inderdaad en heb je mogelijk over 2 weken een eisprong weer. Zou gewoon even een maand wachten en kijken wat je cyclus doet.

Succes, C

7. linnie89

linnie89 Lid

15 okt 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Supper bedankt voor de reacties.
    Ik vind het alleemaal nog wat onwennig en eng, ondanks dat ik niets liever wil.

Misschien komt het omdat ik nog maar 20 ben, en totaal geen ervaring heb met stoppen met anticonceptie.
    Ben blij dat ik hier wat steun kan krijgen bedank meiden.

Deel Deze Pagina