Zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zena, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ik heb begin januari (ik denk 4 jan.) mijn eisprong gehad.
    Daarna kreeg ik op 11 jan. een bloeding, ong 2,5 dag en alleen oud bloed, minder dan een normale menstruatie, maar wel behoorlijk wat. Vanaf dat moment gingen mijn borsten zeer doen. Inmiddels heb ik ook gemerkt dat mijn temp hoog is. Ik heb al een aantal keer een test gedaan, maar steeds negatief. Gisteren heb ik voor het eerst een test van kruidvat gedaan, met een ultralicht streepje. Toen ik thuiskwam van school heb ik een predictor gedaan, ook een heel licht streepje, maar mijn man zag hem ook, dus het was geen gefantaseerd streepje, hij kwam ook binnen de gestelde tijd.
    Vanmorgen heb ik een test gedaan huismerk van de apotheek, niet met ochtendurine en weer een ultralicht streepje.
    Het streepje is te licht om op de foto te krijgen, tenminste, ik zie het wel, maar op de pc zie ik het niet.
    Ik voel me erg zwanger, maar heb wel al eerder miskramen gehad, dus erg gerust ben ik niet op die lichte streepjes. Ik zou nu wel na nod zijn en dan toch wel duidelijkere streepjes moeten krijgen??
    Het streepje is zó licht......aan de andere kant, paar dagen terug zag ik niks.....
    Wat denken jullie? Word hier weer zo lekker onzeker van!

2. emje

emje Niet meer actief

de testen van predictor zijn niet te vertrouwen. maar als de andere testen ook een licht streepje geven zou ik denken dat je zwanger bent. misschien over 2 dagen nog eens testen. het kan zijn dan de innesteling iets later is geweest.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou over een paar dagen nog eens testen, dan moet de 2de streep toch al flink wat donkerder zijn! Overigens niet met Predictor testen, deze geven heel vaak vals positief!

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb hetzelfde Zena..net een test gedaan met kv en een ultra licht streepje..ik test over 2 dagen weer maar dan met ochtendurine..als ik jou was zal ik t ook doen met ochtendurine..succes

Share This Page