Hallo dames, Om te beginnen even zeggen dat mijn banner niet klopt. Mijn eisprong was later. Dit weet ik omdat ik ovulatietesten gebruik. Het volgende is het geval. En dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik had 16 februari een positieve ovulatietest. Maar nu heb ik vanaf woensdag 24 februari heel licht bruin/roze verlies. Het is heel minimaal. En dat is nu nog steeds. Maar het is zo weinig. Ik kan me niet voorstellen dat dit al een voorbode is van mijn menstruatie. Dat zou wel erg vroeg zijn een week na mijn eisprong. Wie herkend dit en heeft dit ook wel eens gehad. En werd je toen gewoon ongi? Groetjes, Sammy
Hoi Sammy, ik heb het meerdere keren gehad. De meeste keren werd ik gewoon ongesteld. De laatste keer had ik het ook maar toen bleek ik zwanger. groeten Mamadaisy
Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Maar ik vind het toch wel vreemd aangezien ik dit nog nooit heb gehad.
hai hai, ik herken dit niet, maar het zou ook wat bloed van de innestelling kunnen zijn,...maar dat weet je paqs als je kunt testen,..ongeveer op je nod, of misschien 1 a 2 dagen ervoor,..dat is ook bij iedereen verschillend... ik zou zeggen,...testen als je kunt testen,...succes meis!
Het dubbel plaatsen van berichten is niet toegestaan, dit bericht staat ook bij 'Zwanger worden' dus deze doe ik dicht. Lotte