hallo dames k moet denk vanavond naar het ziekenhuis voor evetuele slaapmedicatie, omdat k echt niet meer slaap al 2 wk lang niet, en het breekt mij allemaal op. waardoor k zwaar depri ben en woede aanvallen krijg. wie ow wie het er ervaring mee. gr kreeft
ik had t ook. mocht ook af en toe slaapmedicatie. je heb t echt nodig om ff lekker bij te tanken. waarschijnlijk krijg je normison/temazepam. dat is de lichtste inslaper. je kan wel gewoon wakker worden, maar probeer dan rustig te blijven liggen dan val je wel weer in slaap. ik weet hoe je je moet voelen. ik kon alleen nog maar huilen en was ook heel depri. heel veel succes meis. probeer rustig te blijven. t komt goed, echt!!
thanks moon maar wordt je dan ook aan ctg gezet om je kindje dan in de gaten te houden, want het is toch een soort van spierverslaper die slaapmedicatie. want door al dit slaapgebrek, ben k ook angstig geworden voor alles en ook het verliezen van me kindje in me buik. k heb ook heel veel last van onrustige handen en voeten waardoor k snachs de hele nacht zowat in beweging moet blijven om het gevoel weg te krijgen. maar ja op hoop van zegen hoop k dat het helpt. gr kreeft
nee hoor je hoeft niet aan de ctg.. t kan geen kwaad voor t kindje. ze zeggen dat alleen als ze geboren worden misschien moeite hebben met ademen, maar zoveel vrouwen krijgen het als ze bijv. al uren of dagen bezig zijn en t niet op wil schieten. zodat ze ook ff bij kunnen tanken zeg maar.. ik was ook overal bang voor.. maar mijn meisie had nergens last van daarbinnen.. die onrustige benen ken ik ja.. pff vreselijk. kreeg nog als tip: koud en warme douche nemen op je benen. kom je gewoon echt niet in slaap? of wordt je steeds wakker? ik heb zelfs acupunctuur geprobeert en t hielp wel een beetje, maar jij bent al zo ver in je zwangerschap.. hoop voor jou dat je snel bevalt. dan slaap je wel weer (tussen de voedingen door )
k slaap helemaal niet, k ga meestal samen met me andere dochtertje van 5 naar bed, dan lig k in iedergeval te rusten. maar slapen bij mij ho maar, pas tegen 4 a 5 uur in de ochtend val k in slaap, met tussen pozen dat k wakker wordt, en dan gaat om 7 uur de weker weer dochtertje school brengen pfffff. maar vanavond om 8 uur moet k me melden, en dan ga k ff aan de ctg en als alles goed is daarbinne krijg k slaapmedicatie, en als k morgen ochtend wakker ben dan weer aan ctg en als alles nog steeds goed is mag k weer naar huis. hopelijk mag k dan heel snel bevallen. gr kreeft
als je slaap medicatie krijgt, kun je er echt wel vanuit gaan dat het niet schadelijk is voor je kindje... het is alleen maar goed als je even kan slapen, je hebt zo nog een hele bevalling voor de boeg en dan heb je echt wel je krachten nodig... maak je geen zorgen en geniet ervan als je weer een avondje kan slapen.
Ik heb toevallig gisteren ook slaap medicatie gekregen. Ik sliep hooguit 3 a 4 uur op een nacht en lag dan wakker van de pijn. Kon dan ook niet meer slapen. Was erg vermoeid en kon ook niks meer hebben. Vannacht eindelijk weer een nacht ene beetje geslapen. Hoop je ook wat krijg en dat je een nacht lekker slaapt. Het doet wonderen een nachtje goed slapen.