Waarom liegen mijn testen Ik ben ervan overtuigd dat ik zwanger ben, voel me echt zwanger! En me hormonen zitten tot in het puntje van me tenen... Vorige weer vage positieve test in handen en nu weer een negatieve test.. hij wordt er in iedergeval niet duidelijk op.. 15 januari was mijn NOD en 8 februari was mijn NOD en nu is er nog niks te bekennen.. Denk echt dat ik zwanger ben, alleen die stomme rottesten werken niet mee Zo, ik ben mijn frustratie kwijt.. DANK U
Ja dat was ook mijn idee, alleen mijn huisarts zei dat het geen zin had.. Kan ik nog ergens anders, i.p.v. via de huisarts een bloedtestje laten doen? Ja die heb ik zaterdag gehad, staat niet zwanger op..
Zaterdag was misschien nog wel te vroeg om een positieve test te krijgen, nog een keertje testen? Nu ben je al 4 dagen overtijd.
Heb precies hetzelfde, kunnen alleen maar afwachten! heb zelf maandag en gister getest, beide negatief :x maar heb ook geen teken dat ik ongi moet worden! Blijft Spannend! afwachten dan maar.
Oeps je berichtje blijkbaar niet helemaal goed gelezen, over een paar dagen weer testen (misschien is het niveau zwangerschapshormonen op dit moment bij jou nog te laag?)
Ik had ook pas een positieve zwangerschapstest toen ik 9 dagen over tijd was . Ik wist ook 100 % zeker dat ik zwanger was alleen die stomme testen werkten ook niet bij mij mee .
hihi dit geeft me weer wat hoop! dank je wel voor je berichtje! Maar het rare is, hoe graag ik ook zwanger wil zijn.. ik heb echt geen zin meer om te testen, heb het helemaal gehad met die stomme rotdingen hihi
Ik ga nu ook even niet meer testen, bang dat het toch weer negatief is. maak me zelf dan alleen maar onzeker, wat niet nodig is, maar toch!
@ Vlinder: nog steeds geen duidelijkheid? Balen zeg! Ik had zo gehoopt dat je nu duidelijk positief zou testen... Ik hoop trouwens niet dat je cyclus op de hobbel is na jouw pilstop eind december 2009....
heb een poosje geleden ook ergens anders gelezen dat er vrouwen die nu al bevallen of bijna moeten bevallen zijn geweest die pas 10 dgn na hun NOD positief testten!
hey hallo, het kan zijn dat je hcg niet een stijgende lijn is maar wisseld. Denk aan de aex uitslagen . Hier kan je niets aan doen maar je kunt wel beter even naar de HA gaan. Dan kan hij een bloedtest voor je aanvragen daarin kan je het wel goed zien. succes
Ik wil je hoop niet de grond in boren en hoop van harte dat je zwanger bent maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die niet zwanger zijn als ze een negatieve test hebben. Uitzonderingen bevestigen gelukkig de regel maar over het algemeen heeft het geen zin om een bloedtest te doen als je negatieve testen hebt. veel succes in elk geval
hee!! herken je gevoel haha heb ik in de eerste rondes ook gehad, maar dat was gewoon ontpillen.. is dat bij jou misschien ook zo? liefs xx succes!!!