Meiden, Ik weet het niet meer wat ik moet doen. op 27 maart had ik een positieve ovutest. NU zou ik dan op 28 of 1 maart mijn eisprong hebben gehad. Nu heb ik vandaag krampen in m'n buik en erg rommelende darmen. Elke keer denk ik zit er wat in mijn onderbroek, maar nee. Nu vroeg ik me af, kan je op de dag van je NOD verschijnselen hebben zoals je normaal hebt als je ongesteldheid eraan komt, maar dan toch zwanger zijn? Mijn buik voelt anders dan normaal en ik ben wel erg duizelig en hoofdpijn, maar ben nog niet ongie geworden. Ik vroeg me afof iemand anders dit ook herkent! Ik moet nu nodig plassen maar durf niet Maar ik ben sinds vandaag erg duizelig is toch raar dat ik dit voorheen nog niet heb gehad,zou je dan op de dag van je NOD in een keer klachten kunnen krijgen door je zwangerschap?
Zwanger zijn en menstruatie krijgen voelt vaak ongeveer hetzelfde wat betreft buikpijn. Dus dat kan zeker. En iedereen is anders, de een merkt niks en een ander heeft al een week het gevoel zwanger te zijn. Ik merkte het vooral aan mijn borsten, die deden meer en eerder zeer als anders. Maar ook buikkrampjes dus twijfel maar die bleek onterecht.
hai Griekie, Ook ik had van de week ongi moeten worden en ik dacht echt dat het ging komen,..ik voelde ongi buikpijn, en nog steeds! ook ik was duizelig en heeel klein beetje soort vanmisselijk, veders nergens last van, geen afscheiding, geen bloed, helemaal niks....Dus het kan best hoor meis! Wanneer is je nod dan precies? ik zou zeggen, zo snel mogelijk testen!! succes!!
Hi meiden, ben net naar de wc geweest, durfde niet dan breekt m'n ongie meestal door.Dus ik elke keer me ogen dichtknijpen, maar gelukkig niks te zien. Toen dacht ik vieeeuww maar toen ik moest ik een grote boodschap ik dacht nou dan zal het helemaal doorbreken, maar ook niet. Ik sta op en werd me toch misselijk, heb boven de wasbak gestaan.Me onderbroekje is nog steeds schoon. Nou ik had op 27 maart positieve ovutestje dus ja precies weten doe je het nooit maar dan zou vandaag of morgen dus mijn NOD zijn maar aangezien ik vandaag de symtonen heb die ik normaal heb als ik ongie wordt. Heb probeem is alleen m'n man is werken en ik voel me zo beroerd dat ik het niet zie zitten naar de kruitvat te gaan. Ben bang dat ik flauw val voel me zo dizzy. Aan de ene kant heb ik zoiets van ik wil testje halen. Aan de andere kant beter misschien morgen afwachten en als er dan niks te zien is in m'n onderbroek dan maandag testje doen? AAAAAAAHHHH moeilijk moeilijk. Wat ik wel zou kunne vragen is of manlief testje kan halen bij de supermarkt uit zijn werk, maar ik ben bang dat die niet goed zijn en ik dan negatieve uitslag krijg terwijl het misschien aan testje ligt. OOoooh meiden wat moet ik nu p.s thanks voor zo snel reageren weet het ff niet meet ben zo blij met dit forum
In de supermarkt hebben ze vaak alleen maar dure testen, ik zou naar de kruitvat gaan (die 2 voor 5 euro testen zijn goed en meten snel en zijn niet onterecht positief). Eet even wat en ga rustig zitten adem in adem uit en haal de test. Ik zou morgenochtend testen, dan is de urine het geconcentreerdst. Ik was ook de dag voor de test al een beetje misselijk, en door de spanning wordt dat niet beter.
ik zou ook aanraden om de testen van de kruidvat te kopen, zitten in een wit doosje en zijn er 2 voor 5 euro...deze zijn gevoelig genoeg, als je nu een paar uur je plas ophoudt kun je vandaag al testen en morgenvroeg!!!
Meiden, Hier is ze weer ik ben dus in de tussentijd naar de kruitvat geraced. Had in een keer zoiets van hup gaan, petje op met de brommer en knarren. Moet nu alweer plassen(hoef normaal nooit zoveel) maar hou mijn plas nog tot 16:30 en dan ga ik een aan wagen. Dus meiden, duimen duimen duimen! Liefs
ja goed ophouden hoor, dan is de urine geconcentreerder!!!! Wanneer heb je voor het laatst geplast? Gewoon een paar uurtjes proberen op te houden!! Succes duim duim duim!!
hai meid, ik ben om 11:50 voor het laatst naar de wc geweest. Dus probeer mijn plas zo lang mogelijk op te houden. Hier heb ik normaal gesproken niet zo'n probleem mee, maar het valt me op dat ik nu na een half uur alweer moet plassen. Nou meiden, duim duim duim. Ik voel nu eigenlijk vrij weinig meer, pffff straks zat het allemaal tussen m'n oren. Toch om gek van te worden he! Liefs
Meiden wat zouden jullie doen? Mijn man is rond 18:30 thuis, zal ik wachten met testen(als ik zolang me plas kan ophouden) tot hij er is of? Ik vind het ergens namelijk ook iets heel romantisch hebben om dus op mij buik te schrijven hallo lieve papa daar ben ik dan! Maar ik wil ook weer dat als het niet positief is om elkaar te steunen. Wat zouden jullie doen? Ik ben zooo bang dat mijn NOD eigenlijk morgen is(aangezien je nooit precies weet wanneer je eisprong is geweest) en dat dit gewoon een aanloop is qua symptonen
ja dat is jouw`n beslissing ik test altijd liever alleen... Als je toch gaat wachten op je man wacht dan tot morgenvroeg!! Trouwens dat hou je nooit vol hoor zolang hahaha....meestal is 4uurtjes wachten lang genoeg!! En niks meer drinken dan wel!!
IK had 27 februari ook een posi ovutest 1x geklust en zie banner... dus succes zometeen...!!! en ik zou als ik jou was proberen te wachten en dan samen doen... Heb ik niet gedaan want dacht dat het toch nega zou zijn, en ik vond het toch jammer dat hij er niet bij was...
Hoi meiden, Nou heb net een testje gedaan kon m'n plas niet meer ophouden(laatste keer geplast om 11:50 dus 3,5 uur plas opgehouden. Helaas zo wit al wat dus waarschijnlijk zijn dit gewoon symptonen dat mijn ongie er aan zit te komen. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he, voel me echt zo zwanger en had nu echt gevoel van het voelt anders. Maar nee hoor dit is gewoon iets wat bij mijn lichaam hoort en niks noppes nada met zwanger zijn te maken heeft. Nony gefeliciteerd helaas voor mij niet hetzelfde nieuws, geniet er van!!! Liefs