Wie kent het, ineens (meer) puistjes op je gezicht/lichaam die je buiten de zwangerschap (of in een eerdere zwangerschap) niet hebt gehad! Of een droge huid, rode vlekken. Kortom, je schoonheid is er op achteruit gegaan. Van welk geslacht ben je (indien bekend) zwanger. Wellicht zit hier een rode draad in
Ik heb geen last van puistjes. zowel tijdens als voor mijn zwangerschap geen last van gehad. En ik krijg een jochie. Ik weet niet of je hier wat aan hebt....
Mijn antwoord komt hopelijk donderdagavond na de 20 weken echo Aangezien ik nu veel meer last heb van puistjes, droge huid/gezicht, vlekken etc.
Ik heb vroeger nooit puistjes gehad. Maar in deze zwangerschap zeker wel, zeker in het eerste trimester heb ik enorme joekels gehad. Nu nog steeds regelmatig puistjes, maar gelukkig niet meer zo groot als in het begin. tja ze zeggen dat een meisje je schoonheid ontneemt, dus dat klopt dan wel bij mij.
Ik heb niet echt puistjes maar wel veel rode vlekken. Mijn gezicht is ook erg droog, valt bijna niet tegenop te smeren. Wij krijgen een meisje...
heb het nu een heeeeel klein beetje, en krijg nu een dochter Maar in mn 1e zwangerschap heb ik er wel heeeeeeeeeeeeeel erg last van gehad, vooral mn schouders en bovenrug en dat was bij mn Zoontje. Dus ik stem-> jongen
1 zwangerschap puistjes de eerste 3 maand en daarna straalde ik en kreeg ik een jongen nu heb ik echte puisten en horen we over 2,5 week wat het word ( mn zoontje zegt mama heeft een baby meisje in de buik..) heb ook last van droge huid en bij de puisten juist weer vette huid en een vermoeide uitstraling