Beste verloskundige, Sorry dat ik zoveel vragen stel zwangerschaps vitamine, maar het zit me gewoon niet zo lekker. Ik heb hier van mijn arts zwangerschaps vitamine + DHA gekregen. Maar als ik de hoeveelheid mg van de vitamines en mineralen zie dan heb ik zo het gevoel dat het te veel is. Ik zet ff de inhoud op een rijtje, graag wil ik u advies hierover. Alvast Bedankt. Each prenatal tablet contains: Vit.C 120mg Calcium 200 mg Iron 90 mg Vit. D 400 IU Vit. E 30 IU Thiamin (Vit.B1) 3mg Riboflavin Vit.B2) 3.4mg Niacinamide (Vit.3) 20mg Vit.B6 20mg Folic Acid 1mg Iosinw 150mcg Zinc 25mg Copper 2mg Docustate Sodium 50mg
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord. Ik had op internet gezocht naar andere zwangerschaps vitamines, hoeveel mg daar in zit. De hoeveelheid was veel minder dan dit. Vandaar dat ik ging twijfelen. Daarom ging ik het toch ff voor de zekerheid aan u vragen, want dit heeft mij erg duur gekost, 43,50 dollar voor 30 tabletten
Hoi, dat is inderdaad wel heel duur. Kun je geen goedkopere krijgen? Als je gezond en gevarieerd eet zijn vitamines niet eens noodzakelijk hoor, alleen vitamine D wordt aanbevolen extra te nemen in de zwangerschap. (en natuurlijk in het begin foliumzuur). Of bestel iets via internet ofzo, of laat kruidvat/etos pillen uit Nederland opsturen! Mirjam
Hoi Mirjam, Goeie tip En als ik het vanuit NL laat opsturen welke kan ik dan het beste nemen? Alvast bedankt.