Hallo allemaal ik heb even vraagje.. ik lees hier best veel over ontpillen nu wilde ik weten hoe lang dit ongeveer duurt of is dat bij iedereen verschillend mijn cyclus is wel normaal 28 dagen. En wie is er ook dikker geworden nadat zij gestopt was met de pil. Groetjes
Niet iedereen hoeft te ontpillen hoor! Dat kan dus per persoon verschillen. Ik was bij de eerste dus meteen regelmatig ongesteld (28 dgn) en na 3 mnd zwanger (en 13 jr pil geslikt) en bij de 2de in 1 keer (3 mnd pil geslikt) Ik ben niet dikker geworden door het stoppen met de pil. Wel door zwangerschap en tegelijk stoppen met roken..
Ik was ook netjes na 28 dagen ongesteld. Niks ontpillen en niks aankomen. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Hoi Droppies, Nou mooi dat ik dus wel last heb gehad van ontpillen en niet zo'n klein beetje ook zeg! Ik vroeg me dus ook af hoe lang dat duurt, maar volgens mij verschilt dat dus echt per persoon!
Dit had ik ook, na de pil 1 keer ongi geworden na 28 dagen en toen was t al raak. Ontpillen hoeft niet, maar kan wel. Liefs, Duveldraakje