hallo allemaal ik heb mij deze week hier aan gemeld en had me zelf nog niet even voor gesteld dus als nog, wij zijn een getrouwd stel van 31/35 en hebben lang op deze zwangerschap gewacht, bijna 10 jaar heb meerdere miskramen gehad en de hele medische molen gehad helaas zonder resultaat. we waren al begonnen aan adoptie, en toch nog spontaan zwanger geraakt ben bijna 21 weken zwanger, maar denk door mijn achtergrond dat ik het nog steeds eng vind durf het nog steeds niet te geloven. we hebben afgelopen week de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit, maar ik groei nog niet echt en ik voel het kindje nog niet, maar die vrouw in het zh zei al wel dat het nog wel even kon gaan duren ivm dat de placenta echt er voor lach. dit was een beetje in het kort ons verhaal, hoop hier nog veel info vandaan te halen, iedereen die zwanger is van harte, en geniet ervan ( ik ga het ook proberen) groetjes jacha
He gefeliciteerd joh echt goed het is het lange wachten waard geweest! wat een wondertje he. Ik ben zo blij voor jullie en iedereen die zwanger is! jennie72 oja en mijnzelf natuurlijk
Een dikke proficiat! Geniet ervan en ik kan alleen maar zeggen dat ik je enorm bewonder voor die lange jaren wachten! Zou het zelf niet kunnen! Greetz Cate