Koppig!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca78, 1 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi dames,

    Ik moet dit ff kwijt!...ik loop al ongeveer 3 weken met pijn in mn rechterlies..! Een hoop dames hebben mij al geadviseerd om naar de HA te gaan, maar ik durf t niet...Ben bang wat ze gaat zeggen..
    De HA is ook niet de vriendelijkste en vind dat ik altijd zeur..
    Het doet vreselijk pijn en heb net mn ongi achter de rug..dat veel vroeger was dan normaal :( :( :(

    ...een goed 2006 toegewenst!!
     
  2. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Ik zou ook naar de huistarts gaan. En als je niet naar je eigen wil: waarom kijk je niet welke arts in het weekend dienst heeft en als het niet je eigen huisarts is: ga je gewoon in het weekend?

    Liefs
    Unreal
     
  3. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hop, naar de huisarts!

    Ik ben ook zo'n stugge doorloper, maar weet uit ervaring dat wachten en uitstellen niets beter maakt!
     
  4. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Je gevoel even opzij zetten en naar de huisarts gaan. Wij hebben bijvoorbeeld ook een huisartsenpraktijk met inloopspreekuur, dan hoef je niet naar je eigen huisarts, misschien scheelt dat?
     
  5. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ben ik het mee eens, heb het zelf ook niet op de huisarts maar ja...als het nodig is moet je toch echt wel gaan hoor!!
    hup, morgen direct de huisarts ff bellen en gaan!
    dit is ook niets zo!
    succes ermee, liefs bianca
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Stertke meis...
     
  7. Dank je wel meiden!!
    ..ik moet er gewoon voor gaan ..

    Trustuhh :p
     
  8. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    waarom bel je geen andere huisarts, eentje die je wel serieus neemt? dan 'verhuis' je daarheen.
    succes!
     
  9. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hey,

    Lijkt me helemaal niet logisch dat je dan bij die huisarts blijft hangen. Er zijn er toch genoeg op deze wereld. Misschien moet je maar eens langslopen bij een andere, misschien stelt die je op je gemak.

    De huisarts van mijn ouders was ook maar een boer. Nu ga ik naar de huisarts van mijn vriend en dat is echt een schatje!

    Hopelijk is er niets aan de hand!
     
  10. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    bij ons is het niet zo makkelijk om van huisarts te wisselen. Ik zit gebonden aan een huisartsenpraktijk in mijn regio, waar 3 huisartsen werken, dus of dat wisselen zo makkelijk gaat is maar de vraag, maar proberen kun je het natuurlijk altijd!
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    En Bianca,
    Durf je al te gaan ;) .
    Ben benieuwd.

    Silly
     
  12. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Bianca,
    Mijn huisarts vond ook dat ik altijd zeurde toen ik steeds met dezelfde klachten terug kwam. Toen ik uiteindelijk doorverwezen was naar het ziekenhuis, en er werkelijk iets aan de hand was, heb ik hem eens goed de waarheid gezegd. Sindsdien hoef ik maar met iets wat ik zelf niet vertrouw te komen, neemt hij me wel serieus.
    Dus een huisarts mag ook wel eens op zijn vingers getikt worden.
    Die stomme vraag van wat denk je zelf wat het is stelt hij bij mij niet meer. Ik zeg altijd meteen, ik weet niet wat het is, daarom kom ik het aan U vragen. ;)
    Veel suc6.
    groetjes Nenske
     
  13. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi Bianca,

    Ik zou ook zeker even langs de huisarts gaan als je het zelf niet vertrouwd.
    Verder zou ik je toch adviseren om te kijken of het mogelijk is naar een andere huisarts over te stappen. Ik vind het zelf nl belangrijk een goed gevoel bij mijn HA te hebben.
    Succes ermee.

    Groetjes Noralien
     
  14. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    weet je al wat meer bianc??
     
  15. Hi .. Ik ben inmiddels naar de HA geweest. En gelukkig is het maar een spier dat een beetje opgezet is..Ben eigenlijk wel erugg blij! Mag ff geen ontstekingsremmers slikken, die mag ik pas als ik Ongi ben geweest..

    Thxx for the support ladies

    :p
     
  16. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Heh gelukkig viel het allemaal mee dan. Sterkte ermee!!
     
  17. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Gelukkig, nu kun je weer gerust adem halen!
     

Deel Deze Pagina